• The New Me



    Just Kidding Bitches

    Dit is mijn outfit voor het schoolfeest.
    Mooi toch.
    thema is ; Proud 2 Be Voud.
    en dat ben ik ook

    geef je mening.


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    (...)
    O.o en bedankt Samantha
    o.o

    Muahaha YW ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    Super stoer ^^ en zo heeel voud vind ik het niet eens eigenlijk :')


    Wie du mir, so ich dir.

    @Kirsten
    Ik wel =3 die sokken zijn echt gruwelijk. eigenlijk wou ik nog bretels doen maar dan zou zo'n kreng mij de hele avond gaan irriterwn omdat zij ook bretels heeft en ze eerder had dan mij x_x


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    @Kirsten
    Ik wel =3 die sokken zijn echt gruwelijk. eigenlijk wou ik nog bretels doen maar dan zou zo'n kreng mij de hele avond gaan irriterwn omdat zij ook bretels heeft en ze eerder had dan mij x_x
    Die sokken doen het echt idd (krul)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    (nerd)
    cool man..:'D

    (krul)

    Geweldig die thema gaat ik onthouden :P ... Ik zit in het llop (N leerlingen parlement )


    Some angels have no wings.

    Ik zou trouwens gewoon gaan als mezelf, want dat vinden de meeste schijnbaar al fout genoeg :,) Wanneer is je schoolfeest trouwens?


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Ik zou trouwens gewoon gaan als mezelf, want dat vinden de meeste schijnbaar al fout genoeg :,) Wanneer is je schoolfeest trouwens?

    Morgenavond =3

    @Vleermuis
    whaha cool. hebben vriendinnen van me bedacht. ik vond revenge of the nerds ook wel wat hebben x_x


    We can only learn to love by loving.

    Naais. Wij hebben dat thema ook gehad, alleen was het toen proud to be faut. Ik ging als huppelkut :3


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    Naais. Wij hebben dat thema ook gehad, alleen was het toen proud to be faut. Ik ging als huppelkut :3


    ik zie je al lopen helemaal in het roze =3


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind jou sexy.(cool)

    Ik had ook eens zo'n thema, maar had niks gedaan. Vond et dom xD. Die thema's bij mij op school zijn altijd dom.

    Die sokken doen het hem, wat ben je toch weer lekker. :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    nhaa heet. ^^


    AAP

    wij hadden Las Vegas style <3


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me