• I rather be hated for who I am, than loved for who I am not.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    hallo ben ik weer...
    ik was eventjes bezig met andere dingetjes :Y)

    (A)(nerd)

    eline, jij spamt wel veel... een paar dagen geleden had je nog iets van 2100 fb..:'D

    gaa zo door (nerd)

    [dalijk haal je me nog in (krul)]

    maar nu moeten jullie niet hier weg zijn, anders dan is het hier weer dood.. --'

    HAAY (:
    Ik ben er nog ;']
    Jhaaa ik spam dood ^^


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Hahha jouw inhalen xD denk et nie


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Moet je niet weggaan --'


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Mieeeeeeeertjuuuuhh??


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    ...


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    sorry, elinetje.. ik moest even een gb antwoorden :Y)

    nu ben ik er..:'D

    en misschien haal je me ooit wel in.. :Y)
    als jij zo door gaat wel.... ik spam alleen veel in het weekend... maar ik kan vrijdag avond niet want dan heb ik een verjaardag.. n_n

    en dan kan jij weer super veeel spammen dusja..
    maar ik stop nu met lullen.. :'D

    sorry, elinetje.. ik moest even een gb antwoorden :Y)

    nu ben ik er..:'D

    en misschien haal je me ooit wel in.. :Y)
    als jij zo door gaat wel.... ik spam alleen veel in het weekend... maar ik kan vrijdag avond niet want dan heb ik een verjaardag.. n_n

    en dan kan jij weer super veeel spammen dusja..
    maar ik stop nu met lullen.. :'D

    whoops dubbele post :'D (nerd)

    HAHAH XD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Alusgoeed??


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    sorry mensen, maar ik heb het nu even heel druk met school ><'
    :X

    mmh.. jaa gaat wel... met jou eline?

    btw. mijn internet is sloom dus kan ik niet zo snel antwoorden.. o.O