• Nee, dit keer gaat het niet over Tokio Hotel. Niet helemaal tenminste :X. Ik liep vandaag door de winkelstraat van Venlo en zag ze bij de h&m hangen. Die van Tokio hotel is al onderweg met de post, maar toch wilde ik even binnen kijken naar de andere shirts. En ik vond die van Dita & Katy eigenlijk heel erg leuk. Weet niet of iemand ze gezien heeft? Maar uiteindelijk heb ik besloten om het neutrale Fashion against aids shirt te kopen. De grijze met het logo erop. Want ik had zoiets van ja, mooi shirt, laat ik ook maar is iets goeds doen voor een of ander doel. Zo eens op zijn tijd mag dat wel.
    Wie heeft er nog meer een shirt gekocht/of wil dat nog doen, enkel voor het goede doel? Of gaan jullie alleen puur af op de shirts van de artiesten en omdat ze door de artiesten ontworpen zijn?

    Fashion Against Aids, H&M homepage. Voor foto's van de shirts alleen staat die van mij er niet tussen. =.= ->>
    Mijn shirt
    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: linkje.)


    Wie du mir, so ich dir.

    ik heb het shirt van tokiohotel - ook omdat ik tokiohotelfan ben -. Maar ik vind de andere shirts ook echt geweldig, ik weet nog niet misschien neem ik er eentje bij..:Y)


    “Behind the mask of ice that people wear, there beats a heart of fire.” - Paulo Coelho

    Ik heb die van Estelle en Tokio Hotel besteld (en gekocht natuurlijk ook :X)

    Die van Dita vind ik echt lelijk O.o'


    ok

    Die wou ik ook maar die was uitverkocht bij mij >.< Dus heb ik alleen die van N.E.R.D & TH.


    You touch my tralala ! :W

    Ik wil het neutrale Fashion Against Aids shirt. En voor de rest vind ik die van Yelle ook wel cool. Maar ik vind het een beetje onprettig om met zo'n shirt te lopen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ik vind ze allemaal niet echt mooi,
    dus dan ga ik ze ook niet kopen voor het goede doel ofzo, ;p
    ik koop liever een shirt de ik wel mooi vind die niet voor het goede doel is. (:
    want er zijn natuurlijk altijd andere dingen waarme je goede doelen kan steunen. :'D


    AAP

    Ik wil die van ToHo en ook die gewoon met het logo want ik vind hem wel leip.

    xRapunzel schreef:
    Ik wil die van ToHo en ook die gewoon met het logo want ik vind hem wel leip.



    ik heb een tip hij is op dit moment net uit verkocht gewoon net zolang door gaan met bestellen, je krijgt er van zelf wel eentje te pakken of moet het na een tijdje doen helpt althans bij mij wel :Y)

    Een vriendin van mij Heeft die Van Tokio Hotel ö
    Ik Vind ze echt Koewl<'3


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    ik vind die tekst van tokio hotel alleen zo lelijk XD


    AAP

    @ Astriddd. Ik heb die van Tokio hotel ook. En de tekst is idd ook afschuwelijk. Daarom gebruik ik hem waarschijnlijk alleen als pyama shirt ofzo :')


    Wie du mir, so ich dir.

    ik heb 2 shirts gekocht van Fashion Against Aids.
    die van N.E.R.D : Use Your Brain
    en Estelle : 'life is too short, have sex be save'


    -

    ik heb hem nu aan van Tokio Hotel xD


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~