• Hahahah, Nee. Mijn leraren zijn niet eng, nee. Maar duizelig worden is wel eng. _O_

    Wie heeft dat nog meer?
    Ik ben trouwens niet flauwgevallen, wie wel?

    En ooooowja. Ik heb morgen maar 3 uur les :Y) Mijn mentor is door zijn enkel gegaan en hij was onze gymleraar. Best sneu. [;

    OK, even een lijstje:
    - eet je goed?
    - drink je goed?
    - slaap je genoeg en goed?
    - heb je dat vaker?

    Maar chill van die 3 uur les! Ik ben jaloers :(


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik ben ook duizelig vandaag 0.0.
    En ben 4x in me leven flauwgevallen:Y).


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik ben ooit 1x flauwgevallen in mijn leven,
    maar wel al enkele keren dat ik me zo duizelig voelde dat ik ieder moment kon flauwvallen.
    En ik heb morgen gelijk 8uren les. >-<

    Ik was vandaag ook duizelig. Vorige week tijdens LO ook al. We hadden buiten volleybal en nog tijdens de opwarming moesten we op de grond gaan liggen en dan buikspieroefeningendoen (lkker boeie). Maar toen we dus recht moesten staan werd ik echt zo duizelig. Het was heel warm en er was juist niemand in de buurt. Dat was echt zo eng oO


    Listen to what we're not saying..

    3 uur les? O.ó
    holy shit, k heb er morgen 8 ><

    Maar goed, het gevoel van duizeligheid vind ik altijd leuk. 8D
    Dan draai ik mezelf altijd helemaal tot ik zó duizelig ben dat ik gewoon niet rechtop meer kan staan. Gewéldig. :'D
    xoxo


    ok

    Ik! Tijdens het warme weer en dan LO!ö
    En ook niet flauwgevallen gelukkig^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    xBiteMe schreef:
    OK, even een lijstje:
    - eet je goed? Vandaag? Nee.
    - drink je goed? Vandaag? Alweer nee.
    - slaap je genoeg en goed? Deze hele week? Alweer nee.
    - heb je dat vaker? In mijn hele leven? Nee.

    Maar chill van die 3 uur les! Ik ben jaloers :(


    Tja, vandaag was gewoon een kuddag. Maar met mij gaat het goed hoor. :'$

    Hahahaha in de pauze bij de wc's was pas eng met die tong (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb dat ook wel eens gehad. Toen haalde ik mijn vinger open aan een mesje, per ongeluk. En toen werd ik duizelig en wit man. oO'


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik ben sinds ik 9 jaar was zo'n 7 keer flauwgevallen. Op allerlei plaatsen, behalve op school o0 en om verschillende redenen.

    1 keer ben ik flauwgevallen, heel raar was dat. Ik at genoeg, dronk genoeg, had goeie conditie. Maar toch viel ik flauw tijdens de piepjes test. Ik werd niet goed en toen ben ik een paar keer weg gevallen. Mensen zeiden dat het er heel eng uitzag. Ben ik blij dat ik mezelf niet gezien had! O.o


    -

    Ik ben bijna altijd duizelig.
    Te lage bloeddruk.

    ik val de laatste tijd bijna flauw als ik mn piercing schoon moet maken. ik word daar gewoon niet goed van. :$


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Broadway schreef:
    (...)

    Tja, vandaag was gewoon een kuddag. Maar met mij gaat het goed hoor. :'$

    Ok, gelukkig ^^
    Niet van die kuddag dan


    I clicked my heels and wished for you.