• Muahahaha.
    Een vriendin van me heeft een hondje, genaamd Biggles. We noemen hem altijd Bigiewigie met zo'n speciale G. Over die naam gaat het dus allemaal. :')
    Daarstraks kwam een nieuwe lerares de sleutels van onze lockers ophalen, aangezien we bijna op het einde van het jaar zijn.
    Het was een vrij mollige, jonge vrouw, maar ze had wel een heel lief gezichtje. Maar, nu komt het. Haar knalroze riem was te strak aangespannen, zodat haar buik over haar broek hing. Haar T-Shirt was dan nog eens te kort en knalroos, net zoals haar roze vestje. :')
    Al snel kwamen Anouk en ik op de bijnaam Pigiewigie. (Pig als in Engels voor varken)
    Even later hadden we wiskunde. Die leraar is eigenlijk best wel mager als je hem van achteren aankijkt, maar vanaf hij zich omdraait, is je uitzicht belemmert. Hij is net hoogzwanger.
    Toen kwamen Anouk en ik tot de naam Dikkiewigie. :')
    Daarna hadden we Duits van Wuyts. Dat zorgde voor de naam Woesziewoesie.
    Vervolgens hadden we Biologie. Die lerares is net een man met huge wallen. Voor haar hadden we dan ook twee bijnamen: Walliewigie en Bisziewizie, haar achter naam is Verbist.
    En toen kwamen we op de Ketnet serie 'Wizzy & Woppy'
    En dat was zo'n beetje onze debiele dag. _O_

    xD

    omg XD


    So Wrong, It's Right <3

    :X

    Je moet toch iets hebben om je dag door te komen hè. (':
    Maar wel keidroog. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    da's wel heel droog x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.