• Heey,
    Ik heb een klacht over de privéberichten. Ik stuurde daarnet een berichtje via pb naar iemand, maar ik moest wel 5 keer klikken voor het verzonden was én ja ik had gewacht tot dat blauwe balkje onderaan-bij mij is dat, als er een nieuwe pagina wordt geladen of iets anders dat vernieuwd wordt.- verdwenen was. Net moest ik wéér zovaak klikken voor de persoon het ontvangen had.

    Heeft iemand dit ook? Zo ja; wat kan ik er tegen doen?

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Niets? Q. is gewoon vaagh/traag vandaag dus gewoon wachten tot dat gedaan is.

    Je kan er niks aan doen; Q is gwn een beetje traag vandaag..

    Quizlet is vandaag gewoon heel erg traag en daar leiden de PB's dus ook onder.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Maar anders komt er toch op; PB is verzonden -of iets in die richting.- en dat komt er dus niet op bij mij. Dat bedoel ik. De pb die ik getypt heb, blijft dus gewoon open staan. Daardoor weet ik dus niet, óf mijn Pb al verzonden is of niet.

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb dat ook. En ook om een gb-berichtje te plaatsen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb daarstraks een halfuur ofzoiets moeten wachten voor mijn chapter was opgeslagen. Eigenlijk nog langer, maar dan bleek dat hij al kei lang opgeslagen was, en ik nummer 267 er dus 4 keer had op staan ofzoiets... ><
    Quizlet is zooooo traag vandaag :)


    007

    Wat iedereen zegt: Quizlet is traag vandaag, ik had het vanmiddag ook, niks aan te doen. :3 Be patient. >.<


    You move me ......... Kurt

    bij mij vernieuwd hij de pagina niet als ik een GB bericht stuur xd. dat is ook vet irritant :s


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ja dat had ik dus ook!
    En had ik een nieuw chapter, ging hij van 40 naar 49 omdat ik uit ongeduldheid 9x heb geklikt op verzenden of wat daar ook staat.
    Quizlet is echt zó sloom vandaag! :S.


    you're my favourite part of the day ~

    BrokenQueen schreef:
    Maar anders komt er toch op; PB is verzonden -of iets in die richting.- en dat komt er dus niet op bij mij. Dat bedoel ik. De pb die ik getypt heb, blijft dus gewoon open staan. Daardoor weet ik dus niet, óf mijn Pb al verzonden is of niet.

    xX

    Kijk even in je outbox of hij verzonden is en zo ja, hoe vaak hij dan verzonden is.


    Bored.

    Cristine schreef:
    (...)
    Kijk even in je outbox of hij verzonden is en zo ja, hoe vaak hij dan verzonden is.



    Hij is verzonden. Eén keer.

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Pb's worden altijd één keer verstuurd. Maakt niet uit hoevaak je op verzenden drukt ^^
    En ja, onze excuses voor het feit dat Quizlet een beetje slomig is vandaag.

    Cherished schreef:
    Pb's worden altijd één keer verstuurd. Maakt niet uit hoevaak je op verzenden drukt ^^
    En ja, onze excuses voor het feit dat Quizlet een beetje slomig is vandaag.


    Daar kunnen jullie zelf niks aan doen.

    En ik heb dat toch wel eens gehad hoor, dat ik 2 keer het zelfde stuurt, na elkaar.

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ja? Weird, als het goed is zou het systeem dat moeten verhinderen. o.o

    Q is nog steeds traag vandaag