• Ja, de proeftijd van de nieuwe moderators zit erop. Uiteindelijk zijn er twee waarvan we afscheid hebben moeten nemen. Waarom of hoezo gaat de rest verder niets aan.

    Verwelkom dus de definitieve nieuwe mods:

    UseSomebody
    Hopeless
    Meadow
    xBiteMe
    Happysnail
    Rickjuh
    xGORGEOUS
    en
    Undiscovered

    Gefeliciteerd allemaal :'D.


    rules don't stop me

    Gefeliciteeeeerd. <3

    Ik ben blij dat ik eventjes heb mogen smikkelen van het modzijn, jammer dat ik het niet devenitief ben want het was erg leuk. Toch speciaal, want niet iedereen heeft die kans gehad. Aan de mods nu, heel veel sterkte en plezier. Geniet ervan, and know 'haters make you famous!'

    Haha.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Jippie (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Oh, jammer voor Barbara & Renée. Eigelijk vond ik hen wel goed. :X


    Some people make the world special just by being in it

    Hopeless schreef:
    Jippie (:

    Crista, jou wil ik feliciteren dat je ondanks het foutje van Rutger het zo goed hebt gedaan! En dat je door bent. Ik weet zeker dat jij het geweldig gaat doen als mod en de rest ook. Stiekem mis ik het rode naampje wel en het feit dat je quizlet goed op de rails kon houden maar ja That's life.
    Succes.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Crista, jou wil ik feliciteren dat je ondanks het foutje van Rutger het zo goed hebt gedaan! En dat je door bent. Ik weet zeker dat jij het geweldig gaat doen als mod en de rest ook. Stiekem mis ik het rode naampje wel en het feit dat je quizlet goed op de rails kon houden maar ja That's life.
    Succes.

    It's so hard.

    Oké, leuk voor de anderen ofzo. (:
    En voor Barbara en Renée vind ik het wel jammer. :'(


    ok

    Gefeliciteerd voor degene die het geworden zijn!


    Never run out of reasons to smile...

    Masterpiece schreef:
    Oké, leuk voor de anderen ofzo. (:
    En voor Barbara en Renée vind ik het wel jammer. :'(

    Dankje hunn <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    iedereen die nog mod is gefeliciteerd, en jammer voor de gene die afgevallen zijn.. =)

    x

    Gefeliciteerd!.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Gefeliciteerd! =D


    You'll never dream alone. <3

    waarom gaan jullie nu nog feliciteren x'D


    -