• Nouw ik heb dus donker blond haar van mij zelf. En ik wou mijn haar dus blond gaan verven. En toen liep ik naar de winkel met mijn ma en kocht ik van dat spul om mijn haar de verven en toen ging ik het verven en wat blijkt...

    IK BEN GEEN BLONDINE GEWORDEN MAAR EEN BRUNETTE!!!.

    Nu is mijn haar dus helemaal bruin o..O Je zou wel denken dat als je verf koopt om je haar blond te verven dat het niet bruin word o.O

    Du's ik ben wel teleurgesteld in L'oreal paris en ik ben boos><

    Hebben jullie okal een keer zo iets doms meegemaakt? Want als je iets van 15 euro koopt van L'oreal paris je wel kwaliteit krijgt of te minste de goede haar kleur!


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Als ik mijn haar verf laat ik het bij de kapper doen. Die hebben er meer verstand van dan mijn moeder. :}


    -

    Esmaye schreef:
    Als ik mijn haar verf laat ik het bij de kapper doen. Die hebben er meer verstand van dan mijn moeder. :}


    Ik weet maar ik was die week daar voor al bij de kapper geweest^^


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    TeamEdward schreef:
    (...)

    Ik weet maar ik was die week daar voor al bij de kapper geweest^^


    Hahah oh oké.
    Maar is inderdaad wel balen.


    -

    Esmaye schreef:
    (...)

    Hahah oh oké.
    Maar is inderdaad wel balen.

    IDD


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik wou mijn haar donker bruin verven en kocht in de produo ne product ma ik had het ni goe gedaan dus zijn er stukken donkerbruin en andere stukken nog donkerblond >. <


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Hairspray schreef:
    Ik wou mijn haar donker bruin verven en kocht in de produo ne product ma ik had het ni goe gedaan dus zijn er stukken donkerbruin en andere stukken nog donkerblond >. <


    Da's wel balen IDD maar mijn ma heeft alles goed gedaaan


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Maar meestal staat op de achterkant van zo'n doosje toch hoe je haar gaat uitkomen als je die kleur erop zet ?

    Terug naar de winkel gaan. En bij mij werd het eens met zwarte spoeling grijs met paarse plukjes. [/shock]
    Was de eerste keer dat ik m'n haar verfde.

    Er staat idd op de achterkant meestal hoe je haar gaat uitkomen na het kleuren. Of, misschn heb je niet lang genoe geschud ofzo... :)


    007

    dat is echt balen...

    Ohja ik had ook wel eens een incompleet doosje. Heel lame.

    ik gebruik altijd schwarzkopf 12 euries :p
    and it never have dissapointed me :]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Esmaye schreef:
    Als ik mijn haar verf laat ik het bij de kapper doen. Die hebben er meer verstand van dan mijn moeder. :}


    ik heb vriendinnen die het voor mij doen :]
    (die verfen hun haar al jaren :p)


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Q schreef:
    Er staat idd op de achterkant meestal hoe je haar gaat uitkomen na het kleuren. Of, misschn heb je niet lang genoe geschud ofzo... :)


    Jawel ik heb gekeken op het doosje het was gewoon mij kleur haar en daarnaast stond na en dan was het blond.
    En ik heb lang geschud


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Cherished schreef:
    Terug naar de winkel gaan. En bij mij werd het eens met zwarte spoeling grijs met paarse plukjes. [/shock]
    Was de eerste keer dat ik m'n haar verfde.


    Da's pas erg


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!