• Ik heb een vriendje, al voor 3,5 maand. En alles gaat ook heel goed tussen ons, ik voel de vlinders nog steeds. We hebben een grote ruzie gehad, en ook daar zijn we goed doorgekomen. Hij vond het ook helemaal niet erg dat ik erg close ben met zijn beste vriend. Maar nu raak ik bevriend met iemand anders(ook een jongen), en meteen hangt hij de jaloerse vriend uit. En met die jongen ben ik veel minder close als met zijn beste vriend. Ik heb al tegen mijn vriend gezegt dat hij zich nergens druk om hoeft te maken, omdat hij de enigste is. Maar hij blijft Jaloers doen.

    Nu komt vandaag wat aardig uit de hand is gelopen. Ik ging met een vriendin afspreken om naar het winkelcentrum te gaan. Daar kwammen we een andere vriendin tegen, en die jongen waarmee ik nu bevriend ben geworden. Dus wij gingen met z'n vieren gezellig doen. Totdat mijn vriendin, en die andere vriendin een winkel binnen wilde waar ik niet zo'n zin in had. Dus die nieuwe vriend bleef bij mij. Tussen wij stonden te lachen en kletsen, gewoon als vrienden. Komt mijn vriend eraan, en hij werd zo boos op die nieuwe vriend van mij. Serieus, ik dacht dat mijn vriend hem zou aanvallen. Uiteindelijk is hij boos weggelopen, en nu neemt hij niet op, reageert niet op krabbels, smsje en msn ofline berichten. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen? Ik wil mijn vriend niet kwijt! Maar ik wil ook niet dat ik geen nieuwe jongens vrienden kan maken.

    Help?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat is best kut ;x Ik heb zo'n problemen nog niet gehad dus ik kan je geen hulp aanbieden.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    een relatie is geen relatie zonder vertrouwen
    en hij vertrouwt jou duidelijk niet
    aan jaloezie heb je niets
    dus of het met m uitpraten
    of uitmaken
    is wat ik zou doen
    sterkte en succes
    xoxo
    N


    Why don't you break my heart

    Ja, misschien is het een kwestie van tijd en moeten je vriend en je nieuwe vriend ook elkaar beter leren kennen?
    Want zijn beste vriend, vertrouwt ie, omdat hij het geen erg vindt dat je er close mee bent, dus hij vertrouwt zijn beste vriend.
    Het feit dat hij jaloers is, is vast omdat hij die nieuwe vriend van je niet kent en niet weet hoe hij is ...
    Misschien moeten ze elkaar nog eens ontmoeten en praten met elkaar ...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik zou hem niet bellen maar er meteen op af gaan om het er eens persoonlijk met hem over te hebben.

    En zeg dan dat vertrouwen heel belangrijk is in een relatie.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oh, just one more thing: Als hij je voor een ultimatum zet zou ik, en ik redeneer nu alleen vanuit mezelf, voor je vrienden gaan. Wat (bijna) elk meisje wil is een jongen die vertrouwen en respect voor haar heeft. En voor mij kan iemand die die dingen niet hoog in het vaandel heeft staan optiefen.

    But that's just me :]


    No growth of the heart is ever a waste

    het is zoals BadThoughts zegt een kwestie van tijd


    live you're life

    misschien moet je hem even laten doen? endan met hem gaan praten ofzo ik weet het niet ;s


    Cowards die many times before their deaths.