• Heey,,

    ik heb een vraag.(A)
    Ben je voor of tegen abortus?
    Waarom wel/niet?(A)
    Wil je een reactie achterlaten met je antwoord?
    Thnxx.:)

    -xxx- Svetlana (K)


    Everyone wants happiness, no one wants pain, but you can't make a rainbow, without a little rain <3

    ik ben niet zo zeer voor of tegen arbortus. ik vind dat de moeder en vader het zelf moeten beslissen.
    ik vind wel dat er een max tijd aan moet zitten(zoveel weken/maanden na de bevruchting) anders is het een kind en dan vind ik niet dat het noch mag.

    als de foetes levend vatbaar is vind ik niet dat het mag, daarvoor wel.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Ik ben neutraal. Als je als 15-jarige tiener bijvoorbeeld zwanger raakt, en je wil je kind niet, vind ik het beter dat je abortus doet ipv. dat je het dan later verwaarloosd ofzo.
    Maar anderzijds ben ik er ook tegen, want ik zie het ook een beetje als moord op je baby.


    Never run out of reasons to smile...

    -.

    [ bericht aangepast op 13 april 2013 - 19:35 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Voor tot een bepaalde leeftijd.
    Ik vind het best tot je een jaar of 23 bent ofzo, omdat dat de leeftijd is tot wanneer de meesten naar school gaan. Maar ik vind dat abortus moet kunnen, het kind voelt er toch niks van en het beter dat je als je weet van jezelf dat het toch niet aankan, het niet probeert. Want als je het verkeerd doet dan verkloot je je eigen leven en dat van het kind.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Het ligt eraan als je door misbruik zwanger wordt bijvoorbeeld zou ik wel abortus doen omdat je anders de hele tijd eraan herinnerd wordt. Anders denk ik niet!

    Bij een gewenste zwangerschap alleen om medische redenen.


    I clicked my heels and wished for you.

    xBiteMe schreef:
    Bij een gewenste zwangerschap alleen om medische redenen.

    als je gewenst zwanger ban dan wil je toch geen arbortus? altans dat neem ik aan of ik heb je verkeert begrepen.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    SleepingSun schreef:
    (...)
    als je gewenst zwanger ban dan wil je toch geen arbortus? altans dat neem ik aan of ik heb je verkeert begrepen.

    Ik bedoel dat je als je gewenst zwanger bent geworden abortus pleegt omdat het toch niet helemaal uitkomt, of omdat het een jongetje is ipv een meisje, etc. Snappez-vous? :]


    I clicked my heels and wished for you.

    xBiteMe schreef:
    Bij een gewenste zwangerschap alleen om medische redenen.


    idd.


    We can only learn to love by loving.

    xBiteMe schreef:
    (...)
    Ik bedoel dat je als je gewenst zwanger bent geworden abortus pleegt omdat het toch niet helemaal uitkomt, of omdat het een jongetje is ipv een meisje, etc. Snappez-vous? :]

    oo zo
    ik snappez-vous


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Nouja, ik ben voor abortus zo gauw er maar geen misbruik van gemaakt word. Abortus word tegenwoordig al helemaal neit meer gezien als een heftige ingreep,en dat vind ik jammer want abortus kan echt mensen die het echt nodig hebben wel ´´mooi´zijn.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Okeejj, dankjewel allemaal voor jullie reacties! :)


    Everyone wants happiness, no one wants pain, but you can't make a rainbow, without a little rain <3

    Neutraal.
    Ik vind het je eigen keuze.. je neemt wel een leven weg.
    Maar ik zou het eerder niet doen vanwege de pijn dan vanwege het kindje.
    Niet hard bedoeld maar zo zie ik het.

    xx


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    pro en tegen.
    Het ligt eraan in welke situatiee


    hoi.

    Dat ligt eraan hoe het gebeurd is.