Spam maar lekker door.
A. ikmisje.
AimeeForever schreef: (...) Nee, volgens mij bij jou elke seconde.
De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
xLoveIsDeadx schreef: (...) dat vind ik echt een heel wijs plan. :'D die jaloerse kinders komen namelijk mn strot uit. eveneens hun gedrag :'D
Zelfs de kleinste ster schittert in het donker
AimeeForever schreef: (...) Maar dat is dus niet zo? Is haar relatie dan niet verstikkend voor die jongen?
-
xLoveIsDeadx schreef: (...) nee, want ik denk er ook nog een aantal aan jeroen.
xLoveIsDeadx schreef: (...) omg x'D dat zou ik niet eens willen weten x'D serieus niet gewoon x'D ik zou dat iets hebben van: keep it to yourself.. pleaseee. x'D
AimeeForever schreef: (...) Kijk, dan gewoon de ene seconde aan seks de andere aan Jeroen en terug aan seks en dan weer Jeroen en zo verder.
viedeogame schreef: (...) ach ik laat ze lekker. het gaat bij hun voornamelijk om de seksuele dingen volgens mij :')
jeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroenjeroen:9~
viedeogame schreef: (...) ja maarja, ze geeft anders gewoon van die hints die je wel moet snappen x'D
xLoveIsDeadx schreef: (...) ja, zo zitten mijn gedachten wel redelijk in elkaar. :')
AimeeForever schreef: (...) Hmm. Dat vind ik dus niet echt liefde. Er moet toch ook wel eens gepraat worden in een relatie? Anders blijft dat niet lang hoor.
Damn, nu kan ik niet meepraten over de liefde. ><
xLoveIsDeadx schreef: (...) my god x'D dat vind ik ergens toch wel zo ranzig hè x'D
Ha-ha-hatsjoe.
"I shut my eyes in order to see.'