• Haaaaaai.:]

    Ik heb een suggestie. Nou kijk. Als je bij mijn topics kijkt [heb ik iig geval] dan zie ik op de eerste vijf pagina's topics staan met 'vorm je eigen zin, xJexZin enz enz.... Omdat je daar een paar maanden geleden een keer in hebt gereageerd.
    En dan is het dus nogal moeilijk om een topic te vinden waarin je hebt gereageerd, wat je wel wilt teruglezen.
    Dus misschien dat er iets kan komen waardoor je topics uit 'mijn topics' kunt verwijderen? Want er zijn topics die nog steeds elke dag vooraan staan, waar ik al jaren geleden in heb gereageerd. En dan is het zo moeilijk om een topic waarin je een uur geleden hebt gereageerd te vinden.
    (K)


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Is indd wel een goed idee, ik heb daar ok last van. Maar ja, we zullen zien of Rutger dan kan regelen. ^^


    Scream for mercy!

    Ja, dat vind ik een goed idee. Ik zou willen dat je met één klik gewoon tientallen onzin-topics zou kunnen verwijderen.


    History is not hatred.

    dat had ik eens een keer heel ver geleden voorgesteld.. maar volgens mij was dat gewoon vergeten ;o ^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Dat kan nu ook. Zoek je bericht op in dat topic en verwijder het gewoon. Ik denk dat jouw idee een heleboel technisch gezeik en gepuzzel opleverd.


    Bored.

    Cristine schreef:
    Dat kan nu ook. Zoek je bericht op in dat topic en verwijder het gewoon. Ik denk dat jouw idee een heleboel technisch gezeik en gepuzzel opleverd.
    Maar dan moet je al die topics met honderden reacties doorzoeken naar jouw bericht..


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.