• Ik irriter me matenloos aan het namen gebruik hier ><

    Ik vraag of Faith een leuke naam is voor een quiz
    iedereen zegt ja

    een paar weken zie ik al een paar promotie quizen met ook de naam faith o.O
    Ik snap dat jullie niet elke quiz kunnen controleren maar zo veel valt best op :X

    be original :Y)

    val me nu niet aan plz:X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Naah, het is gewoon een veelgebruikte naam. Mijn zusje gebruikt hem ook voor zowat alles.


    Your make-up is terrible

    gehehe dat ken ik :p
    maar zover ik weet zijn mij serie namen origineel..
    onee^^ er is een meisje met dezelfde naam als mijn serie Like I love you alleen dat van haar is een TH story^^ maar dat was gewoon puur toeval :]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Faith word/werd al redelijk veel gebruikt op Quizlet, en eerlijk gezegt is het ook een mooie/apparte naam dus iedereen gaat er wel voor.

    Uhu. Luna is ook zo'n naam, iedereen heet hier precies Luna >.<


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Lang leven Quizlet :'D Nee serieus,hier zijn echt zoooooooooooo fucking veel quizen en wat dan ook. Dat er gewoon geen originele namen meer over zijn ofso!

    Eigenlijk zouden ze daar eens een lijst van moeten opstellen ofzo... Dan weet je of je origineel bent of niet.
    Er zijn hier ook veel Hayleys, Ashleys, Daniëlles, Gabriëlles en Lilly's weet ik veel wat nog xD


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    En wat denk je dat Q hieraan gaat doen? :'D

    Verplaatsing naar Stamcafé :Y)

    Dat valt gewoon op omdat je daar met je gedachten bij zit, want die namen waren er al in veel verhalen waarschijnlijk. Maar je bent er op gaan letten en ja dan valt dat meer op.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    What's your point? Dat heet zéker niet nadoen of zo hoor. Die naam word zóveel gebruikt, zet je erover of zo (': Srsly.

    Unflinching schreef:
    Dat valt gewoon op omdat je daar met je gedachten bij zit, want die namen waren er al in veel verhalen waarschijnlijk. Maar je bent er op gaan letten en ja dan valt dat meer op.

    idd,je gaat er meer op letten,en daarom denk je dat het er meer is (:


    everybody needs a song.

    het is ook niet echt een orginele naam dus dan moet je een keer iets verzinnen wat eignelijk nooit voorkomt.


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    JloveTH schreef:
    het is ook niet echt een orginele naam dus dan moet je een keer iets verzinnen wat eignelijk nooit voorkomt.

    Dat had ik eens -met de naam Winter.- en nu zie ik dat wel weer vaker hoor.

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Conspiracy schreef:
    What's your point? Dat heet zéker niet nadoen of zo hoor. Die naam word zóveel gebruikt, zet je erover of zo (': Srsly.

    Precies wat ik ook dacht!


    You move me ......... Kurt

    Unflinching schreef:
    Dat valt gewoon op omdat je daar met je gedachten bij zit, want die namen waren er al in veel verhalen waarschijnlijk. Maar je bent er op gaan letten en ja dan valt dat meer op.

    Mee eens. En ik bedoel, je hebt de naam niet bedacht ofzo, dus iedereen hier op Quizlet is vrij om hem te gebruiken.


    rules don't stop me