• Hello.
    Ik zit op een zwaar Katholieke school, yay. We moeten dus ook om de zoveel tijd naar een misviering in de kapel van onze school. Woensdag was het weer zover.
    En even als informatie, de modeclub op mijn school organiseert elk jaar met het Collegefeest een modeshow. Echt heel mooi altijd, professioneel, dansacts enzo, echt de moeite waard.
    Maar dat patertje, die overigens ook Godsdienst en Geschiedenis geeft en één van de laatste actieve patertjes is van de Abdij van Averbode begon de misviering met: 'Wát zijn de drie verschillen tussen de modeshow en deze viering? Ten eerste gaat de modeshow om het uiterlijke, terwijl deze viering gaat over je innerlijke zelf. Ten tweede zijn jullie altijd zo enthousiast over de modeshow, dat geen enkele leerkracht jullie moet verplichten om te komen kijken, terwijl dat met deze viering het tegengestelde is. En ten derde kijken jullie altijd met plezier naar de modeshow, terwijl nu waarschijnlijk de helft onder jullie al een schoonheidsslaapje aan het doen is. Hoe komt dat eindelijk? Misschien moet ik ook wel een keertje model lopen bij de modeshow! Al lijkt me het niet zo'n goed idee om mijn rondingen in een klein jurkje te steken, het zou wel eens kunnen scheuren.'
    En dit dan echt in een hele droge, monotone stem. :')

    -plat-


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    whahaha, geweldig ;d

    aah die is goed ;]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    mhuaua, misschien moet ie toch maar meedoen?


    -