• We hebben nu een hele grote blauwe boks. op school staan. Met heel veel anzicht kaarten. 10 of 11 verschillende. En dat gaat natuurlijk fout. ook op een kleine school. Iedereen ging er heen en liep vanalles te pakken. Er waren er ook van tokio hotel. heel veel. En er zijn maar 3 fans. Helemaal fout. Dus iedereen van alles pakken. Ik ook. Heel veel. Alleen Tokio hotel werd met nog wat vaags gemengd. Maar dat maakt niet uit. Want ik ging gewoon pakken. En ik en een meisje uit mijn klas, Stonden daar het allerlangste. En we bleven maar pakken en pakken. En nu heeft zij er 50 en ik 44. Dat is gewoon het meest van de school. Maar norge ga ik alles wat er van tokio hotel over is meenemen. Er waren kevers, kaarten met 'goed/ mislukt' erop en nog paar dingen. Ook katy perry. verder geen bands ofzo hoor. Maar echt wel leuk. maar fout, want iedereen loopt elkaar daar weg te duwen. En het staat voor de ingang van school. lekker foute locatie. x')

    Xxx Michelle

    Wat moet je met antzichtkaarten op school?

    Geen idee. Stond er gewoon. Nou ja, hoef je er geen te gaan kopen ofzo x') Wel leuk idee. x') staan nog heel groot 'FREE' op. Dan gaat zowiezo iedereen erop af:P

    Bij ons zou dat overal neergepleurd worden.


    blame the bully.

    geloof ik graag:P maar we hebben vet kleine school x') van 200 kiendjus

    Bij ons zouden de senioren ze naar de junioren gooien...


    You move me ......... Kurt

    Willom schreef:
    Bij ons zou dat overal neergepleurd worden.
    als ik nog opschool zou zitten

    Was dat dan van Fashion Against Aids ofzo? Want daar toen Tokio Hotel en Katy Perry ook aan mee...


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Wat moet je in godsnaam doen met 50 kaarten? O.O
    Wij zouden ze door heel de school heen pleuren denk ik..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    geen diee. leuk om te evrsamele. en ja ook van fashion against aids. maar ook andere dingen.

    xGORGEOUS schreef:
    Was dat dan van Fashion Against Aids ofzo? Want daar toen Tokio Hotel en Katy Perry ook aan mee...


    daar hangen bij ons op school allemaal grote poosters van,, maar niet van tokio hotel omdat ze weten dat die geheid kapot gaanxD
    en bij katy perry hadden ze schaamhaar getekendxD geweldigxD


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    kim... echt... linde is zo vaag x') durve ze heir op terra. NOOIIITT. er hange camera's hea --'

    ik snap het niet, maar dat ligt waarschijnlijk wel aan mijn IQ.


    -

    en wat zijn anzichtkaarten Oo'?