• De wind waait de los hangende plukjes omhoog. Elke avond staat ze daar, vanuit het raam te turen. Alsof ze op iets wacht, dat haar leven zal veranderen. Haar ogen staan nooit echt triest maar ook nooit echt gelukkig. Het is een apart meisje, vol warme, gezelligheid, liefde en humor ook nog eens. De schoonheid zit haar ook niet tegen. Ze heeft prachtig blond haar, bruine ogen en een moedervlekje bij haar oog. Haar familie is redelijk normaal, en beschaafd. Haar naam is
    Lo McClain.
    Dit is het verhaal van Lo McClain. Lo, heeft twee zussen. Julie, en Ashley. Alleen Julie lijkt op haar, Ashley helemaal niet. Ashley blijkt een vampier te zijn, alleen weet niemand dit. Lo en Julie komen erachter, later in het verhaal. Op school is een nieuweling. Aangezien het dorp klein is waar de familie McClain woont, kent iedereen elkaar. Renée, heet de nieuweling. Zij word bevriend met Lo, maar of dit nou zo goed is?
    Zachtjes open ik de houten deur. Mijn lange blonde haren hangen wild over mijn rug heen. Hier en daar een krul, hier en een klit. Mijn warme voeten zet ik voorzichtig op de ijskoude vloer. Er gaat een rilling door mijn hele lijf heen. Ik concentreer me op wat ik aan het doen was, en loop zachtjes verder. Dit moet goed gaan, dit mag niet mislukken!

    Iemand een titel?
    Doen of niet doen?
    x




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Naam.)

    DOEN! :Y) Maar ik weet geen titel, vergeef me. :')


    You move me ......... Kurt

    DOEN!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Doen ik zal denken over een titel maar je moet de naam veranderen jongedame (N)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Now I know she never was en never will be?
    Ik weet het niet, maar doen! :'D


    -

    Prachtig! =)
    Wil je me laten weten als deel een er is? En ik weet eigenlijk niet echt een titel.
    Misschien 'the beauty of secrets.' :') I dunno.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hahaha, ja. Ik zal het iedereen laten weten als het eerste deel online staat, waarschijnlijk snel.
    The beauty of secrets vind ik wel een goede, dus die neem ik.

    De nieuweling zo Renée heten. (N)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    De nieuweling zo Renée heten. (N)

    Oowja, naja whatever, pas ik dan wel aan.

    Wel doen, of ik doe het ><


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.