• Ja, beetje laat. Maar omdat ik me super boos maak om die "officiele fan-actie" van Belgie (zie andere topic), vind ik het een goed idee om ballonnen te blazen, als Belgie bellenblaast. Nou is het niet alleen voor de NL maar BE mag ook mee doen, omdat ik zo lief ben. Wie vindt het een goed idee?
    x


    You'd took my breath but I'll survive.

    hehe, jaa^^ Maar wat ik echt raar vind, hoe kan het dat echt bijna elke belg het hier mee eens is, dus dat bellenblazen naapen is, dat het alsnog de meeste stemmen heeft gekregen?


    het is niet zo dat de meerderheid heeft gestemd op bellenblazen, het was mar 30% fzo,
    maar blijkbaar vond die stinkjoepie dat genoeg om als officiële actie te laten gelden..

    vind het ook wel idioot dat ze zomaar NL nadoen :S
    een beetje originaliteit kan geen kwaad hoor!

    ik ga waarsgijnlk tog niet meedoen aan heel dat belleblaasgedoe ^^

    je gaat dan tog niet op die ballonnen 'Geh' schrijven hé! als ik dat zou krijgen zou ik me wat beledigt voelen, Geh vertaald in het nederlands = GA..
    :O dat had ik ook al gezegt, maar er is me verteld dat die ballonnen GAAN. En ja, ik heb duits, dus ik weet wat geh isXD


    You'd took my breath but I'll survive.

    ik vraag me af of t bellenblazen soieso wel zo'n succes word als in nijmegen, als je goed gaat kijken op ook andere topic's/forums.. bijna niemand doet eraanmee x_x
    in nijmegen deed echt bijna iedereen mee. =p

    Hee dude, ze hebben dat GEH toch dan tegen die ballonen? >.<

    Idd in Nijmegen deed echt iedereen mee.

    Nee, die brugger waar ik bij was niet..


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ja maar die is gek >.<

    Ja maar die is gek >.<
    En zit ook op quizlet..


    You'd took my breath but I'll survive.