• Ja, beetje laat. Maar omdat ik me super boos maak om die "officiele fan-actie" van Belgie (zie andere topic), vind ik het een goed idee om ballonnen te blazen, als Belgie bellenblaast. Nou is het niet alleen voor de NL maar BE mag ook mee doen, omdat ik zo lief ben. Wie vindt het een goed idee?
    x


    You'd took my breath but I'll survive.

    WTF NOUJA SEG STEEK HT NOG WA OP ONS WIJ HBBN DIE BELLENBLAAS ACTIE NI AFGEPAKT VOLGES MIJ WAS DA OOK EEN NL DA NAAR WB KOMT EN DIE BALONNEACTIE IS ALLANG RONDVERSPREID --'


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Chill dude


    I recycle my thoughts.

    --'kben chill ma ze moet hier gwn ni zeggen da het de belgen hun schuld is da wij die bellding hbbn afgepkt --'


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Het zijn de personen die het idee hebben gepikt hun schuld, ze hadden geen inspiratie ofzo zeker


    It's all for you, my butterfly.

    --'kben chill ma ze moet hier gwn ni zeggen da het de belgen hun schuld is da wij die bellding hbbn afgepkt --'

    tis de joepie zn schuld en de joepie stinkt :')
    ma wij gaan tog geen balonne blaze op werchter boutique ? Oo

    --'kben chill ma ze moet hier gwn ni zeggen da het de belgen hun schuld is da wij die bellding hbbn afgepkt --'
    citeer het is, waar ik dat heb gezegt.


    You'd took my breath but I'll survive.

    4maart of 8oktober was er ook al zoiets dat nederland en belgie bijna of dezelfde fanactie had.
    dat is niet origineel. als je beetje indruk wil achterlaten op tokio hotel, kom dan met een ander idee.
    ja, miss wel beetje laat. maarja.


    it's cool to know nothing.

    Maar wij hebben dat niet echt gekozenxD i kwist niest vn een bellenblaasactie tot de joepie er mee kwamx)


    Get outta my head!

    Maar wij hebben dat niet echt gekozenxD i kwist niest vn een bellenblaasactie tot de joepie er mee kwamx)
    Nou, ik heb het dus van de mensen hier op quizlet. Maar denken ze nou echt dat de joepie niks van de nederlandse actie af wist? Sorry, i don't believe.


    You'd took my breath but I'll survive.

    De joepie wist er zeker van, dat kunnen wij niet ontkennen, dus zijn zij de na apers.
    Maar als jullie die ballonnen of weet ik wat van belgie wileln na apen, doen jullie maar.
    Waarom sommige mensen hier kwaad op reageren weet ik niet, maar vind eht enigszinds belachelijk.
    Oke ik begrijp best dat dat bellenblaas gedoe niet leuk is voor jullie, en wees gerust ik zal geen bellen blazen. xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Huh, naapen van belgie? Heeft Belgie dit eerder gedaan? Dan doe ik het niet..


    You'd took my breath but I'll survive.

    Hmm, ben even alles kwijt xD
    dat na apen is van die ballonne, niet dat dat echt origineel is volgens mij, maar dat wee tik niet echt.. xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik snap het niet meer. Nou ik doe wel niks ofzo?


    You'd took my breath but I'll survive.

    ik ga alvast wel bellen blazen nageaapt of ni want het is nergens anders bij een concert al gedaan dus het is wel origineel
    xxx

    wel dus^^ in nijmegen.


    You'd took my breath but I'll survive.