• Ja, beetje laat. Maar omdat ik me super boos maak om die "officiele fan-actie" van Belgie (zie andere topic), vind ik het een goed idee om ballonnen te blazen, als Belgie bellenblaast. Nou is het niet alleen voor de NL maar BE mag ook mee doen, omdat ik zo lief ben. Wie vindt het een goed idee?
    x


    You'd took my breath but I'll survive.

    ohja.

    mijn reactie was niet kwaad bedoelt ofzo hurr^^

    probeer jullie alleen op andere ideeen te brengen:P


    it's cool to know nothing.

    ik ga alvast wel bellen blazen nageaapt of ni want het is nergens anders bij een concert al gedaan dus het is wel origineel
    xxx


    jahn... en is het nu al niet wat laat om ''weer'' een nieuwe actie op te starten het is zondag al hoor mensjes!!!
    liefsx

    Okee,, eerst wil ik al eens mijn excuses anbieden, want zelf snap ik eigenlijk neit wat ik heb getypt xD
    Nja, ik moet ingewikeld doen ofzo. xD

    Nja, je hebt wel gelijk dat het na aperij is, dat kunnen we niet ontkenne. xD^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Uhm. Waarschijnlijk heeft belgië het dus WEL van NL omdat wij die actie eerst hadden? :'D

    THLOVERKEN:

    HAHAHAHA Bellenblaas is TOEVALLIG WEL al geweest hoor. Niet liegen. Namelijk in NL! Nog maar 1 maandje geleden. Dus NIET echt orgineel.

    relax.

    Het is gewoon triest dat ze niks zelf kunnen verzinnen.

    Of wij zijn gewoon zooo geweldig, dat ze ons proberen te evenaren (A).

    Gott, wat gaan mensen mij nu haten.

    Het was tijdens 1000 meere! ;

    Ga lekker googlen naar bewijs.
    Of youtube, bewijs genoeg lijkt me.

    Niet gaan lopen zeuren dat het geen na-geaap is, want hoe je het ook went of keert, het komt er wel op neer ^^

    Haha duh, dat NL nou zulke goeie acties heeft :'D

    http://nl.youtube.com/watch?v=x_MQjeTX9kc

    Kijk maar goed lieve mensjes. Volgens mij is dat BELLENBLAAS?

    BTW. Tokio hotel zal het niet bijzonder vinden dus, als het een maandje later weer gebeurt :'D

    &&&& Maar eerst zou de actie ballonnen blazen zijn toch.?


    You'd took my breath but I'll survive.

    http://nl.youtube.com/watch?v=x_MQjeTX9kc

    Kijk maar goed lieve mensjes. Volgens mij is dat BELLENBLAAS?

    BTW. Tokio hotel zal het niet bijzonder vinden dus, als het een maandje later weer gebeurt :'D


    GNAGNA.

    HEHE. GERECHTIGHEID

    Haha duh, dat NL nou zulke goeie acties heeft :'D


    HEHE. yeah. - *\0 /*

    Dus, we zijn het eens dat dat bellenblaas een beetje na-aperig is :'D Of jullie het doen, maakt me niks uit, ik doe er iig niet aan mee :'D Vind het ook niet zo leuk voor th ofzeuw.
    amen

    hehe, jaa^^ Maar wat ik echt raar vind, hoe kan het dat echt bijna elke belg het hier mee eens is, dus dat bellenblazen naapen is, dat het alsnog de meeste stemmen heeft gekregen?


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ja weird man 0.o

    je gaat dan tog niet op die ballonnen 'Geh' schrijven hé! als ik dat zou krijgen zou ik me wat beledigt voelen, Geh vertaald in het nederlands = GA..


    And all the girls in the front row scream your name.