• Een wedstrijd hier op Q Met zingen =3 een soort idols zeg maar. ik moet het nog aan de mods vragen maar het gaat om het idee ;
    zou je het leuk vinden ?

    in de wedstrijd zou het gaan tussen 15 kandidaten en 3 juryleden die bepalen wie de Q-Factor heeft [/omg wat fout ben ik x_x] of whatever.
    geef je mening !
    en als je een naam ervoor weet tell me..

    Edit
    About vriendjespolitiek : We gaan zorgen voor een eerlijke jury. Het gaat namelijk om de looks en de stem.
    xx




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Edit.)


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind het echt een zalig idee! ^^ Ik wil wel jurylid zijn, laat dat zingen maar over aan de anderen =P


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    KikaRareShit schreef:
    Ik vind het wel een leuk idee, maar ik ben ook bang voor vriendjes politiek zoals Immortal. Ö

    Laat gewoon de jury de doorslag geven. Mensen van Q mogen stemmen, maar de jury geeft de doorslag of zo. En als je mensen neemt die niet overdreven veel 'vrienden' hebben, dan kunnen die moeilijk aan vriendjespolitiek doen toch?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Decoy schreef:
    (...)
    Als we wat mods in de jury hebben word er vast niet aan vriendjes politiek gedaan. Hoe aardig je ook bent het gaat om de stem + looks.

    Ow, okay.
    Maar wat bedoel je met 'looks'?


    You'll never dream alone. <3

    KikaRareShit schreef:
    (...)
    Ow, okay.
    Maar wat bedoel je met 'looks'?

    Uitstraling dus kijken we of je het wel echt leuk vind.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    leuk maar ik kan niet zingen xd. en daarbij ik heb niks om het mee optenemen :p


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik ga voor Q Idols of Q-Factor. Lekker origineel :') Of Q-Sings fzo --' Maar ik wil me wel al opgeven als jurylid :Y)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hoe gaat het heten?:P

    idee: Misschien ook voor finales ofzo, thema's als rock, pop, r&b, '80ies, ect?
    Leuk?


    I want my bloody cheese now!^^

    klinkt leuk ookal kan ik niet zingen als je nog een jurylid zoekt ik wil wel! (:


    dream, dare, fly!

    Is het erg als ik niet ga luisteren? -voorspelt een hoop gekraai-
    Ik vind niet zo snel dat iemand goed zingt :x En de kans op écht goed talent hier is ehm 0.000002152 ofzo?
    sla me niet

    joaa!
    alleen dan wel met voorrondes waar mensen in kippen pakken gaan zingen!
    Kuik kuik kuik kuik kuik kuik kuik ik ben een kuikentjeeeee.

    nee ik draai door.
    maar wel vet idee! :'D


    AAP

    Ik wil Jurylid worden :Y)


    -

    Ik kan nou niet geweldig zingen. =)
    Maar als het echt zou komen zou ik best mee willen doen, als is het voor de lol. ^^


    -

    Vet
    + up.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik wil ook in de jury, want ik kan totaal niet zingen :Y) Ik klink als een jankende kat :X


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik wil best jury zijn. Ik heb niet echt veel contacten hier op Q.
    Maar het is een leuk idee =]


    I live for the applause, you will die for it.