• Een wedstrijd hier op Q Met zingen =3 een soort idols zeg maar. ik moet het nog aan de mods vragen maar het gaat om het idee ;
    zou je het leuk vinden ?

    in de wedstrijd zou het gaan tussen 15 kandidaten en 3 juryleden die bepalen wie de Q-Factor heeft [/omg wat fout ben ik x_x] of whatever.
    geef je mening !
    en als je een naam ervoor weet tell me..

    Edit
    About vriendjespolitiek : We gaan zorgen voor een eerlijke jury. Het gaat namelijk om de looks en de stem.
    xx




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Edit.)


    We can only learn to love by loving.

    wel grappig...al zou ik niet mee gaan doen...ik ben snip...


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Ja, echt fun! :'D
    het moet wel goed georganiseerd worden enzo, maar als het lukt zou het echtwel koel zijn (:


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    lijk me leuk maarja

    vriendjes politiek:X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    lijk me leuk maarja

    vriendjes politiek:X


    ik zorg wel dat het een eerlijke jury word hoor. =3


    We can only learn to love by loving.

    Ja, leuk idee. = D
    Als dat gaat gebeuren wil ik in de jury.

    JALISSA
    weetje hoe fout de Q-Factor klinkt :$

    ik ga ff máriko pb'en denk ik


    We can only learn to love by loving.

    ik zou het wel leuk vinden... maar
    1) ik doe dan niet mee, ik kan niet zingen...:X
    2) er zal veel vriendjespolitiek zijn..

    dusjaa...

    Leuk en het kan ook gewoon ;) Mag altijd je kan namelijk verschillende wedstrijden houden. Leuk idee dus.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Leuk idee =]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ^renée dus ik heof het nicht meer te vragen ?

    en jij + Jalis moeten in jury =3


    We can only learn to love by loving.

    Nee als je de datum geeft kan ik je er gewoon neer pleuren bij zang competities die bezig gaan. Dus dat is wel goed. ;) Ik kijk het voor de zekerheid wel even na.
    Is goed meid.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Leuk idee.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Je staat op de wachtlijst en ik wacht even op antwoord van de rest en dan kan het wel.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind het wel een leuk idee, maar ik ben ook bang voor vriendjes politiek zoals Immortal. Ö


    You'll never dream alone. <3

    KikaRareShit schreef:
    Ik vind het wel een leuk idee, maar ik ben ook bang voor vriendjes politiek zoals Immortal. Ö

    Als we wat mods in de jury hebben word er vast niet aan vriendjes politiek gedaan. Hoe aardig je ook bent het gaat om de stem + looks.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.