• Sorry moest er hier al een topic over zijn; maar Robert Pattinson rookt en hier zijn de bewijzen;
    Rokende Robert.

    Dit topic vraagt geen botte reacties.



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: edit)


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    oh help, bel 112 ><
    jasorry, maar wat boeit het mensen dattie rookt :')


    -

    Rooke is voor iedereen een gewoonte.. Word er gek van.. Je stinkt de heledagg.. Nou dus iedereen weet nu hoe Rob ruikt.. Niet naar bloemetjes in ieder geval


    ...

    oud :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    tss da was weer te denke >< goodbye perfectheid ;D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    So?
    Er zijn ergere dingen in de wereld hoor.


    I need you like a heart needs a beat

    viedeogame schreef:
    oh help, bel 112 ><
    jasorry, maar wat boeit het mensen dattie rookt :')
    haha plat


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    ooooooooooooooooooooooooooooooooomygod! Neeeeeee, de wereld vergaaaat! Robert Pattinson rookt oh neeee! Call 911 xO
    Big deal?

    Ja, net als driekwart van de twilight cast en de wereld :Y)
    Ach, hun keuze, als ze het lekker vinden *haalt schouders op*


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Conspiracy schreef:
    ooooooooooooooooooooooooooooooooomygod! Neeeeeee, de wereld vergaaaat! Robert Pattinson rookt oh neeee! Call 911 xO
    Big deal?

    "call 911." Die ging ik ook zeggen :') Maar ben het volledig met je eens ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Seel schreef:
    jullie lijken da allemaal niet erg te vinden Ö ?

    Wat moet er erg aan te vinden zijn? Komaan zeg, er roken zó veel mensen en zó veel beroemdheden. Wat een drama omdat een 'cute' van een overbekende film rookt --'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Joh, behalve dat hij rookt trekt hij ook nog eens een halfgare kop, daar zou ik me meer zorgen om maken.


    Your make-up is terrible

    maak maar een topic over dat ik rook, zullen de mensen net zo reageren als hierop :')


    -

    TeddyMurder schreef:
    Joh, behalve dat hij rookt trekt hij ook nog eens een halfgare kop, daar zou ik me meer zorgen om maken.

    -out- die kop viel me inderdaad ookal op.
    @Topic.
    Mensen even aardig, graag toen Bill rookte was het ook 'het' nieuws van de wereld een deden jullie ook niet zo onaardig.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    TeddyMurder schreef:
    Joh, behalve dat hij rookt trekt hij ook nog eens een halfgare kop, daar zou ik me meer zorgen om maken.

    Owned. >=)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nou ik vind hem wel sexy met een sigaretje *wbw*


    Wie du mir, so ich dir.