• Sorry moest er hier al een topic over zijn; maar Robert Pattinson rookt en hier zijn de bewijzen;
    Rokende Robert.

    Dit topic vraagt geen botte reacties.



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: edit)


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ohjeeeeeeeh, zoveel mensen roken o_o?


    I don't need words to feel those lips.

    dus?
    lekker toch.


    JONAS BROTHERSS. <3

    ohhh ik vind dat zoo sexy hé..
    Haha.

    :Y)

    Hou toch allemaal op met jullie gezeik >< als zij dat nodig vindt om te melden hoeven jullie toch niet allemaal gelijk van die kutopmerkingen te maken? God ><


    I recycle my thoughts.

    Decoy schreef:
    (...)
    -out- die kop viel me inderdaad ookal op.
    @Topic.
    Mensen even aardig, graag toen Bill rookte was het ook 'het' nieuws van de wereld een deden jullie ook niet zo onaardig.

    toen vond ik het ook dom dat er zo veel ophef over is gemaakt.
    ik bedoel zoveel mensen roken en ik weet niet wat. zo belangrijk is het nu ook weer niet.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Hij is sexy als hij rookt. :9~


    Kom op zeg, de wereld vergaat niet.
    Verman je. :Y)

    Slecht.


    No growth of the heart is ever a waste

    KirstenSnaps schreef:
    Nou ik vind hem wel sexy met een sigaretje *wbw*


    Indeed. En besides, ik rook ook, zo erg?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Mistake schreef:
    Omgaawd mensen zo reageren dat jullie doen zij wou dit ons gewoon laten weten daarom moet je toch niet zo reageren zeg!

    Back to the point;;
    Ja ik wist ook niet dat hij rookt maar ik zag zo eens bij een story een foto van hem toen hij rookte en toen wist ik het x].


    Mijn moeder rookte ook! Ga nou niet te bot reageren, ik wou dit gewoon zeggen (lol)

    Nou en? Is zijn probleem, ik zou ook zo'n topic hebben gemaakt omdat ik háát heb aan sigaretten maar weet je? Wij hebben er geen last van, alleen zijn longen en zijn lief en kinderen later ofzo maar goed, je bedoelt het goed en wilt ons alleen op de hoogte houden


    Only losers can act the way you do

    Over Tom en Bill werd er niet zoveel gepraat. Terwijl hun vele malen jonger waren. Robert is volwassen. [/voor zover een mannelijk iets volwassen KAN worden] Tom en Bill waren vijf jaar jonger toen het bekend werd. What's the difference?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    oh help, bel 112 ><

    jasorry, maar wat boeit het mensen dattie rookt :')

    Dies melig ;p


    Mas maganda sa inyo Dalawa >?,, ~

    Hahaha,
    Wat een onheil alleen door Robert die met een sigaretje in z'n hand staat. Hahah 8D Zijn leven, zijn keus.

    Het is al best wel bekend, Kirsten rookt owk dacht ik [volgens mij boeit dat niet veel mensen, maar okee]
    Ik heb hem zelfs met sigaret getekend :Y)


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Nou en...? Sorry ik weet dat je geen botte reacties wilt, maar wat maakt het nou uit of ie rookt of niet? x'D


    Get back motherfuckerz'