• Goedenavond, (nerd)

    Vandaag rond 10 uur begon het, een klein spitsmuisje kwam het terras op lopen. Mijn broer liet hem aan mij zien en ik zette hem weer terug, maar even later kwam er weer een muis uit de klimop overwoekerde tuin lopen, ik zette het beest weer terug. Je ziet het al aankomen, er kwamen nog meer.. Ik heb vandaag wel 13 keer zo'n beestje teruggezet, maar ze kwamen steeds weer terug en dan te bedenken dat ik de kat er ook geregeld bij weg moest houden. Iemand ooit hetzelfde gehad?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Expression schreef:
    ieeeh! Muizeninvatie :| Dan moet je een hele hoge muizen bestendige omheining maken. (opgestapelde katten ofzo :'D)

    Nah ik vind ze wel lief. Het was zo schattig, want ik liet een aan een andere broer zien en ik zette hem op zijn hand en hij helemaal enthousiast 'Oh wat lief en leuk dat ik dit meemaak', net zo'n klein jochie terwijl hij in de 20 is maarja. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    whahaha x'D Maar een muizeninvatie lijkt me ook niet erg fijn? :X Dan lijkt het me niet dat je ze allemaal kan optillen (baby)


    Get back motherfuckerz'

    Expression schreef:
    whahaha x'D Maar een muizeninvatie lijkt me ook niet erg fijn? :X Dan lijkt het me niet dat je ze allemaal kan optillen (baby)

    Ik bedenk wel wat. Ze zijn morgen toch waarschijnlijk allemaal opgegeten door de kat ofzo.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Muwhahahah x'D Arme muisjes [/evil] (cool)


    Get back motherfuckerz'

    Happysnail schreef:
    (...)
    Cool, maar je bent toch niet zo'n natuur-nudist achtig typje. (cat)
    Ghehehe he gadver, waar zie je me voor aan. Hahah nee geen nudest maar wel een natuur-achtig geval dinges. De rest klopte wel :')


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...) Ghehehe he gadver, waar zie je me voor aan. Hahah nee geen nudest maar wel een natuur-achtig geval dinges. De rest klopte wel :')

    Mhaha, oke dan is het goed. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik heb ee keer ghoord dat als er iets gaat gebeuren (een aarbeving of storm) dat ze dan weg gaan:O


    To The Stars Through Adversity

    Goedenavond naja nacht >.<
    Nee da heb ik nog nooit gehad en knappe muis die het lukt :P woon namelijk 3hoog in een flat, naja mijn kamer is 4 hoog maar goed.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Nee, nog nooit.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    ieuw! echt niet


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    Hahaha, niks Happysnail. Supersnail to the rescue!


    You move me ......... Kurt

    Spitfire schreef:
    Hahaha, niks Happysnail. Supersnail to the rescue!

    Juist! maar ze zijn nu allemaal dood denk ik. De kat is weer bezig geweest.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee ik had vroeger altijd een duif die kwam aanvliegen. heel cool. Hij heette Dolly X_x net als in puck en de petteflet.


    We can only learn to love by loving.

    I'm sorry. Dat was ik :|.


    I recycle my thoughts.

    Beva schreef:
    I'm sorry. Dat was ik :|.

    Jij sneaky!


    "I shut my eyes in order to see.'