• Door mijn vriendin. Ik dacht dat ik haar eindelijk eens kon vetrouwen lult ze alles door. Dat is nog niet eens het ergste, ze lult er om heen dingen die ik NIET heb gezegd! Ik voel me hierdoor zwaar genaait en verlult. Ik weet ook niet wat ik nu moet doen. Ik ga haar zowieso dinsdag vragen waarom ze dit doet enzo en als ik haar ook kwijt raak, pech. Ze verpest het zelf, ze zit tussen twee vuren in want ik heb nu bijna een maand ruzie met haar vriendin, en mijn vroegere vriendin. Ik weet nu niet echt wat ik moet doen.. want ze is zowat mijn enigste vriendin hier in het dorp, de rest woont best ver weg, 12 km ofzo. Help.

when words fail, music speaks.

AimeeForever schreef:
    Best praten met haar. Vragen waarom ze dat doet.
    Daarom zeg ik ook niet graag persoonlijke dingen tegen iemand. Ik wil niet dat het verder vertelt word.

Je hoeft geen persoonlijke dingen van iemand te weten om dingen te gaan vertellen, je kan ook gewoon liegen. Ik kan nu ook op straat dingen over iemand staan vertellen die ik niet eens ken en waar ik niets over weet.

Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

xTUBBYTOAST schreef:
    Ja en dan? Alleen vriendloos zijn zeker.

Beter geen vrienden dan vrienden die je niet kan vertrouwen en die je geheimen niet voor zich kunenn houden.

Maar ik zou haar nog wel vragen waarom ze dat heeft gedaan, stel dat het een misverstand is?

Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

Nieuwe vrienden zoeken misschien zijn die huppels (?) wel aardig en niet zo kut als je denkt. Ik bedoel ik ben toch ook aardig en redelijk huppel af en toe?

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

xTUBBYTOAST schreef:
    (...)Kom maar. :'D Maar misschien gaan we ook verhuizen. Als mijn broer slaagt misschien al [dit jaar] Want mijn vader werkt in overijssel en wij wonen in Groningen.

Gaan jullie dan naar overijssel verhuizen?
    Je moet naar Rotterdam verhuizen :Y)

Devotion schreef:
    (...)
    Gaan jullie dan naar overijssel verhuizen?
    Je moet naar Rotterdam verhuizen :Y)
    Dan moet hij nog te ver rijden xd

Decoy schreef:
    Nieuwe vrienden zoeken misschien zijn die huppels (?) wel aardig en niet zo kut als je denkt. Ik bedoel ik ben toch ook aardig en redelijk huppel af en toe?
    Hmm.. ze gaan om met mijn ex BF van de basisschool. En die woont dus in Duitsland, hun niet. Maar hun mogen mij toch niet. (cat)

xTUBBYTOAST schreef:
    (...)Het gaat gewoon vanzef. Als we eenmaal over haar beginnen wil ik alle scheldwoorden die ik ken op haar af vuren. Maar ipv te schelden ga ik zeiken over haar en dat moet ik niet doen. Ik moet haar uit mijn leven houden. Maar het komt ook doordat zij mij stalkt en daardoor ga ik roddelen over haar en die gene vertelt dat dan aan die betreffende.

Misschien kan je het best eerst tot 10 tellen. En dan zeker weten of je het nu wil vertellen of niet. Dan kan je misschien ook niets stoms doen. Ik bedoel niet dat je dat nu hebt gedaan. Maar dan zoiets misschien niet meer gebeuren.

Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

xTUBBYTOAST schreef:
    (...)Dan moet hij nog te ver rijden xd

>=] Dan nog, daarna heb je wel een heel prettig leven.. Tenzij je ruzie met mij krijgt, want dan maak ik je het leven zúúr.

Devotion schreef:
    (...)
    >=] Dan nog, daarna heb je wel een heel prettig leven.. Tenzij je ruzie met mij krijgt, want dan maak ik je het leven zúúr.
    En ik het jouwe ^^ Haha Ik maak hier iemand's leven ook zuur. :'D Nja zij verdiend het.

Devotion schreef:
    (...)
    Je hoeft geen persoonlijke dingen van iemand te weten om dingen te gaan vertellen, je kan ook gewoon liegen. Ik kan nu ook op straat dingen over iemand staan vertellen die ik niet eens ken en waar ik niets over weet.

Mm, kan wel. Eigenlijk heb ik er nog nooit zo over nagedacht.

Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

het maakt toch niks uit als je geen vriendin in je dorp hebt?
    ik heb in mijn dorp ook geen vrienden wonen en ik vermaak me prima x'D

-

AimeeForever schreef:
    (...)

Misschien kan je het best eerst tot 10 tellen. En dan zeker weten of je het nu wil vertellen of niet. Dan kan je misschien ook niets stoms doen. Ik bedoel niet dat je dat nu hebt gedaan. Maar dan zoiets misschien niet meer gebeuren.
    I'll try.

xTUBBYTOAST schreef:
    (...)En ik het jouwe ^^ Haha Ik maak hier iemand's leven ook zuur. :'D Nja zij verdiend het.

O_O WIE?
    Je zit toch niet stiekem met allemaal users over mij te roddelen héee?

xTUBBYTOAST schreef:
    (...)Hmm.. ze gaan om met mijn ex BF van de basisschool. En die woont dus in Duitsland, hun niet. Maar hun mogen mij toch niet. (cat)

Weetje niet, dat denk je alleen maar. (cat)

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

AimeeForever schreef:
    (...)

Mm, kan wel. Eigenlijk heb ik er nog nooit zo over nagedacht.

Achja, ik wel maar dat komt doordat het me ook overkomen is ><