Esmaye schreef: Eens én oneens. Eens omdat mensen die een rotbaantje hebben en het tegelijkertijd ook krap hebben in principe voor een ander gezin hard moet werken terwijl die het zelf ook niet breed heeft.
Oneens omdat er ook heel veel gezinnen zijn die geen werk kunnen krijgen, en het daardoor erg krap hebben.
Esmaye schreef: Eens én oneens. Eens omdat mensen die een rotbaantje hebben en het tegelijkertijd ook krap hebben in principe voor een ander gezin hard moet werken terwijl die het zelf ook niet breed heeft.
Oneens omdat er ook heel veel gezinnen zijn die geen werk kunnen krijgen, en het daardoor erg krap hebben.
Alcohol is for people who can afford to lose some braincells
oneens
mijn 2e moeder (geen stief) die zou supergraag willen werken, ze zou elk werk willen doen, maar ze kan het gewoon niet wegens gezondheidsproblemen. Zij komt er nét mee rond.
Oneens , mijn ouders hebben ook een uitkering ..
En ik heb echt niet zo hèèl veel . Wel genoeg om te kunnen leven maar ik kan niet zoals heel veel elke keer weer merk-kleding ensoo dragen maar heel hoog vind ik het niet want je meot ook heel veel betalen in huis dan hou je maar ongeveer 450 euro over per maand !
Deels mee eens. De mensen die niet wíllen werken moeten een lagere uitkering krijgen, vind ik. Je bent namelijk niet verplicht om te werken en sommigen mensen die niet wíllen werken doen dat vanwege omstandigheden, dat is dan weer een ander verhaal.
Mensen die niet willen werken, verdienen het geld niet eens, dan kan een gezin die, om welke reden dan ook, het beter gebruiken en verdienen het eerder dan iemand die gewoon te lui is om te werken. ^^ En die mensen zijn er.