• Ik vroeg me af wie van jullie eigenlijk allemaal slechtzien, dus een bril of lenzen dragen, want volgens mijn leraar ziet de helft van alle mensen slecht.

    Ik zie dus slecht, ik heb lenzen en een sterkte van -2.75. Dat betekend dus als ik mijn lenzen niet in heb of mijn bril niet, dan zie ik alles wazig, en kan ik geen ondertitel meer zien.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik heb een bril, maar wil voor de zomer lenzen (:
    Mijn sterkte is ongeveer -3.75


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    lenzen n_n!


    nothing's ever built to last

    Ik heb een bril sinds iets langer dan een jaar, heb -2 en -3 afgerond

    Mijn ogen zijn good gelukkig ^^


    I build a house for your bones!

    Ik heb lenzen. Links 6.00, rechts 2.75.


    I am an idiot, I move.

    Me2.
    Ik heb lenzen.
    Ejj.. wij hebben dezelfde sterkte =']


    ~

    ik heb niks :'p
    volgensmij heb ik het wel nodig xD


    It's not the same without you.

    Ik draag ook lenzen. =]
    Links -2.00 en rechts -1.25 -0.75
    Ik heb ook een bril, maar dat is voor als ik bv. 's avonds me lenzen al uit heb en nog tv wil kijken ofzo. =]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nee ik ben helderziend *WBW* Geheh uhm Ja nou. Ik heb wel een bril. Ik weet niet precies en ook niet bij welk oog eigenlijk, haha.
    Maar aan 1 oog heb ik -2,75 en aan de ander -2,50 Dus valt opzich wel mee, maar ik krijg hoofdpijn zonder bril.


    Wie du mir, so ich dir.

    ik heb een zonnebril?
    En verder geen bril:P


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Lenzen en bril, maar mn bril draag ik alleen als ik lui/ziek/whatever ben.
    Sterkte is volgens my 1,5 maar ik zie scherper met lenzen+bril dan alleen lezen:S


    I want my bloody cheese now!^^

    KirstenSnaps schreef:
    Nee ik ben helderziend *WBW* Geheh uhm Ja nou. Ik heb wel een bril. Ik weet niet precies en ook niet bij welk oog eigenlijk, haha.
    Maar aan 1 oog heb ik -2,75 en aan de ander -2,50 Dus valt opzich wel mee, maar ik krijg hoofdpijn zonder bril.

    Ik krijg ook hoofdpijn zonder, als ik te lang in de 'verte' kijk.

    KirstenSnaps schreef:
    Nee ik ben helderziend *WBW* Geheh uhm Ja nou. Ik heb wel een bril. Ik weet niet precies en ook niet bij welk oog eigenlijk, haha.
    Maar aan 1 oog heb ik -2,75 en aan de ander -2,50 Dus valt opzich wel mee, maar ik krijg hoofdpijn zonder bril.

    Lol :'P -ligt strijk-
    Ná, goed 'k krijg geen hoofdpijn zonder m'n bril.
    Hoewel die nochtans véél sterker is!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Hmm, ik draag al vanaf mijn 5 jaar een bril. Ik weet mijn sterkte niet, maar ze zijn wel verbeterd. Ik kan zonder bril in de verte kijken en dan zie ik alles nog perfect.. (:


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Nope.


    No growth of the heart is ever a waste