• Ik vroeg me af wie van jullie eigenlijk allemaal slechtzien, dus een bril of lenzen dragen, want volgens mijn leraar ziet de helft van alle mensen slecht.

    Ik zie dus slecht, ik heb lenzen en een sterkte van -2.75. Dat betekend dus als ik mijn lenzen niet in heb of mijn bril niet, dan zie ik alles wazig, en kan ik geen ondertitel meer zien.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik heb lenzen, maar ik weet niet mijn sterkte. Ik moet weer een meting hebben, want mijn zicht wordt weer minder >< en ik zie al zo weinig.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb een bril met in 1 glas een sterkte van -1.25 en in de andere van -0.75. Het is ook alleen voor op een schoolbord te kijken of de ondertitels te lezen >.<


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    ik heb geen bril of lenzen


    For once I want to be the car crash.

    Ik heb een bril. Maar de opticien zegt dat ik ook zonder kan, maar het is toch fijn als ik mijn bril bij me heb ^^

    Ik heb een bril. Lekker sterk trouwens, maar 'k weet niet precies hoeveel.(nerd)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik heb lenzen. Ineens kon ik geen ondertiteling meer lezen! Toen heb ik twee jaar een bril gedragen en nu draag ik lenzen. Alleen bij beide ogen is een deel 2.50 en een andere deel 2.75 dus heb ik een soort gewichtje dat in mijn lens zit maar na een tijdje gaat hij raar zitte en dan zie ik alsnog wazigxD


    To fight is to life and to life is to fight

    Ik heb een bril, een hele mooie. Donkerpaars met witte randjes, Lisa vind hem geil.
    Anyway, mijn sterkte's zijn; -0.50 en -0.75
    Heb ze alleen nodig als ik langere tijd iets vermoeiends doe. Zoals; Veel films kijken, boek lezen, op de computer.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    ik heb een bril, sterkte, linker oog -1.25 rechter -1.00 of zoiets was het altijd, maar het is slechter geworden toch wel


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik heb een bril en krijg normaal binnenkort lenzen.
    sterkte is denk ik -14

    Ik heb een bril voor op school & voor de ondertitels van films en zo :)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik heb geen bril. Ik ben eerder slechthorend en vergeetachtig dan slechtziend.


    -

    bril vrij ^^

    Ik ben goedziend.
    Dus geen bril en ook geen lenzen.


    I need you like a heart needs a beat

    Ik heb lenzen.
    Links -2.25, rechts -1.75.
    Van veraf zie ik wazig en herken ik geen gezichten.


    If you want me to listen, whisper...

    ik heb een bril/lenzen, kdraag wel meestal mijn lenzen, behalve als ik een ganse dag thuis ben en nergens naartoe moet ^^ [/haat aan die bril] en mijn sterkte is beide ogen -4.25