• Nou goed, mijn moeder vertrekt dus volgende week zaterdag voor 3 weekjes naar Cuba, gewoon voor op reis te gaan^^.
    Mij, 2 broers, mijn tweelingzus en haar man laat ze achter, maar dat zijn we gewoon ^^. Daarbij m'n vader zou mee mogen, maar hij krijgt toch geen verlof op het werk.
    Nou goed, ik dus lekker blij aangezien ik drie weekjes van mijn moeder vanaf ben, mijn ene broer blijft heel die tijd op z'n kot en mijn andere broer is pas in het weekend thuis^^. Komt er nog eens bij dat mijn vader elke dag pas om half elf 's avonds thuis komt, dus dat ik daar geen last van heb^^. (lekker leuk!^^) Nouja ze heeft natuurlijk wel geluk dat zij dan op reis gaat (en niet moet gaan stemmen, de gelukzak! Ik moet maar mooi gaan stemmen en zij lekker niet ==', maar goed^^)
    Maar nou, mijn moeder zo blij dat ze wééral op vakantie gaat zit ze lekker om het uur 'Waaaaw' te roepen ofzo ==' Ik schrik dan en denk dat er iets mis is, maar nee hoor!ö

    Iemand nog zo'n ouders die zo goed zijn om hun kinderen achter te laten?^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Hahaha, geweldig. :'D Ik zou ook wel naar Cuba willen nu ipv. examens binnenkort. :o
    Nouja, de mijne laten mij echt never alleen. Oftewel laten ze me nog bij mijn oma blijven, echt zot. Ik ga volgende keer gewoon mijn eigen bed eisen! :o


    Tanya is de beste.

    Imperd schreef:
    Hahaha, geweldig. :'D Ik zou ook wel naar Cuba willen nu ipv. examens binnenkort. :o
    Nouja, de mijne laten mij echt never alleen. Oftewel laten ze me nog bij mijn oma blijven, echt zot. Ik ga volgende keer gewoon mijn eigen bed eisen! :o

    Ja ik zou daar ook wel willen zitten nu!ö Maar goed, nu ben ik tenminste verlost van gezaag als ik tijdens de examens achter de computer zit^^.
    Mijn ouders laten me ook niet alleen hoewel ik 18 ben! Als ze met z'n tweeën op vakantie gaan willen ze nog steeds dat 's nachts mijn twee oudere broers thuis zijn =='. Maar goed, nu is mijn vader dus wel thuis dusja^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    neeh gek. gelukkig niet.
    ik mis mn moeder like crazy als ze er niet is o.o'


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xLoveIsDeadx schreef:
    neeh gek. gelukkig niet.
    ik mis mn moeder like crazy als ze er niet is o.o'

    Daar heb ik gelukkig geen last van^^.
    Ik ben zelfs blij als ze eens weg is x'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    mijn moeder gaat niet zomaar op vakantie... wij gaan eigenlijk alleen met heel de familie op vakantie, in de grote vakantie en dat is het...[we hebben een groot gezin (4 kinderen, 1 vader, 1 moeder :Y)) maar wij hebben het geld niet voor zomaar op vakantie gaan enzoo... dusjaa...:Y)]

    wrm gaan mijn ouders zo nooit eens op reis xD ??


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Daar heb ik gelukkig geen last van^^.
    Ik ben zelfs blij als ze eens weg is x'D.

    gosh, ik ben dan best wel een moeders kindje :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Whipple schreef:
    mijn moeder gaat niet zomaar op vakantie... wij gaan eigenlijk alleen met heel de familie op vakantie, in de grote vakantie en dat is het...[we hebben een groot gezin (4 kinderen, 1 vader, 1 moeder :Y)) maar wij hebben het geld niet voor zomaar op vakantie gaan enzoo... dusjaa...:Y)]

    Wij zijn ook met 4 kinderen :Y).
    Maar wij gaan eigenlijk wel elk jaar 1 keer op vakantie :X. Vroeger met z'n alle, nu met mij en mijn tweelingzus nog alleen maar omdat mijn 2 broers geen tijd hebben.


    If you had never come out of the blue, I would've stay