• Wat vinden jullie van een persoon waar je met een probleem heen kan gaan ?

    Bijvoorbeeld ej vind een jongen leuk en je wilt raad hebben kun je naar die persoon gaan?

    Kvind t wel een goed idee
    Maar kweet niet of t er al is?...

    Goed Of slecht idee?


    Its Now or Never. <3

    Devotion schreef:
    Ik denk niet dat de mods, Rutger daar iemand speciaal voor aan gaan stellen. Dat zou je zelf moeten regelen met andere users ; bv. Wie het geschikst zou zijn voor die taak en wie het betrouwbaarst is.

    De mensen op het acount hulppersonen zijn gekozen via een inschrijving door Rutger en de mods. =='

    Prodigy schreef:
    (...)
    De mensen op het acount hulppersonen zijn gekozen via een inschrijving door Rutger en de mods. =='

    Nou, dan moeten ze nieuwe kiezen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Aurelia schreef:
    Daarvoor heb je toch de kindertelefoon of andere sites? Ik weet niet zeker of Q daarvoor een geschikte site is.


    serieus.

    ik durf de kindertelefoon niet te bellen:X

    Ik heb dit ook al een keer voorgesteld alleen ze willen niet dat een 15 jarige(of andere leeftijd) advies gaat geven


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    Ik heb dit ook al een keer voorgesteld alleen ze willen niet dat een 15 jarige(of andere leeftijd) advies gaat geven


    hallo wij kunne ook een best goed advies geven hoor (:


    Its Now or Never. <3

    we hebben ze toch al.... stuur hun gewoon een pb ofzoo... en ze antwoorden echt wel. Daarvoor zijn ze toch aangesteld?

    xRegenboog schreef:
    (...)

    hallo wij kunne ook een best goed advies geven hoor (:

    niet iedereen hoor:X

    Immortal schreef:
    Ik heb dit ook al een keer voorgesteld alleen ze willen niet dat een 15 jarige(of andere leeftijd) advies gaat geven

    But like, 15 jarigen kunnen ook heel goed advies geven.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Whipple schreef:
    we hebben ze toch al.... stuur hun gewoon een pb ofzoo... en ze antwoorden echt wel. Daarvoor zijn ze toch aangesteld?

    Die zijn er nooit.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Devotion schreef:
    (...)
    But like, 15 jarigen kunnen ook heel goed advies geven.

    ja vindt ik ook maar cherised zei dat tegen mij en toen sloot ze mijn topic :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    (...)
    ja vindt ik ook maar cherised zei dat tegen mij en toen sloot ze mijn topic :X

    Maarre, als ze dat vinden, waarom hebben ze dan vorig jaar de Hulppersonen aangesteld? O_O


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Devotion schreef:
    (...)
    Maarre, als ze dat vinden, waarom hebben ze dan vorig jaar de Hulppersonen aangesteld? O_O

    goeie vraag

    -btw. jullie kunnen altijd bij me terecht ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Devotion schreef:
    (...)
    Die zijn er nooit.

    toch kan je het proberen..:X

    Immortal schreef:
    (...)
    goeie vraag

    -btw. jullie kunnen altijd bij me terecht ;)

    Stuur een pb naar Rutger ofzo.
    Maar wat je ook kan doen is het met de users bespreken en dan iemand kiezen waarvan jullie vinden dat diegene betrouwbaar is en waar je het best aan zou durven te vertellen, (moet je wel vragen of diegene het wel zou willen).


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Er is ook een nieuwe sinds kort
    Hulppersoon
    Daar ben ik eergisteren op belandt.


    Don't walk away and leave without a reason.