• ik heb dus een (bijna) 1-jarig hondje (kruising bouvier & border collie)

    probleempje - men puppieh is dus nogal geobsedeerd door de versgeboren kittens. Ze likt er alleen maar aan maar toch ben ik bang ze er te dicht bij te laten. Telkens als ik haar nie meer zie zit ze braaf voor de doos te kijken naar de kittens.

    Is dit normaal of is mijn hond gestoord? ;S


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    ik weet niet, misschien ziet je hond ze wel aan als puppies? dat denk ik eigenlijk niet, maar puppies willen heel graag vriendjes met álles zijn. dus ik denk dat het wel normaal is.


    It's not the same without you.

    Noem jij 1 van je kittens Renesmee?! :'D
    En nee, dat is heel normaal, sommige honden houden van katten andere weer niet. :Y)


    -

    Het is redelijk normaal. Als de hond ouder is dan de kittens dan hebben ze soms de neiging ouderlijk gedrag te vertonen.
    Ik ken een hond en daar thuis hebben ze ook een kat die jonger is en die hond neemt die kat door het huis in zijn bek, net zoals leeuwen hun welpjes dragen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Gestoord, niks aan te doen. :'D Nee, het zou wel normaal zijn, geen idee eigenlijk.
    Hee, nu we toch bezig zijn, hoe spreek je 'Renesmee' uit? Ik las vanmiddag het boek Breaking Dawn en kijk zo naar de naam; O____O


    You move me ......... Kurt

    Spitfire schreef:
    Gestoord, niks aan te doen. :'D Nee, het zou wel normaal zijn, geen idee eigenlijk.
    Hee, nu we toch bezig zijn, hoe spreek je 'Renesmee' uit? Ik las vanmiddag het boek Breaking Dawn en kijk zo naar de naam; O____O
    In het boek spreken ze het uit als Ruh-nez-may of zo xd


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    Het is redelijk normaal. Als de hond ouder is dan de kittens dan hebben ze soms de neiging ouderlijk gedrag te vertonen.
    Ik ken een hond en daar thuis hebben ze ook een kat die jonger is en die hond neemt die kat door het huis in zijn bek, net zoals leeuwen hun welpjes dragen.


    zo cute <3


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Hopeless schreef:
    (...)In het boek spreken ze het uit als Ruh-nez-may of zo xd


    ja , zo spreek ik het toch uit o.o'


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    TaraChaos schreef:
    (...)

    zo cute <3
    Ja, idd ;D Dus ik denk dat het gewoon dierlijk instinct/ouderlijk instinct is.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik d8 dat je Renesmee uitsprak als 'ree-nes-mee' maar haar bijnaam vind ik echt vet raar... Wie gaat zijn kind nou naar het monster van lognes vernoemen!? XD
    Maar ontopic: Je hondje voelt zich gwn een soort moeder over de kittens :Y)


    -