• Ik ben al een keer op Jim geweest,
    Drie keer op Tv -Man bijt hond, VTM nieuws, The Block Oostende-
    Een een stuk of tien keer op de radio.

    En jij? :Y)


    We'll never be as young as we are tonight

    Ehm, op Jeugdjournaal geweest met 'Dwars' ='D dat waren mijn 5 minutes of fame ^^
    Aantal keren in de plaatselijke krant geweest met judo wedstrijden, iets gewonnen met een project over gezond eten met de basisschool ofzo...
    En een artikeltje van mij werd een keer op girlscene gepubliceert ^^


    BAM!

    een paar keer op TV^^
    en nu misschien zie je dus ergens mijn hoofd weer ;x

    en ik stond weleens in de krant ^^ [nee niet dat het toen om mij draaide xd.]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Eum al 7 X in de krant ofzo en ik geloof dat ik ook in beeld ben geweest toen ze de marathon gingen filmen:Y)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Cristine schreef:
    Nou, ik liep een paar maanden terug samen met Silke Arnhem in. En toen was het vet kut weer. Het waaide en het regende enz. Dus mijn haar zat kut en mijn make-up hing ergens onderaan mijn kin.
    Toen stonden daar dus doodleuk twee van die gasten aan het begin van de stad. Eentje met een camera en de andere met een microfoon. En om één of andere reden krijg ik dan áltijd die verfuckte microfoon onder mijn neus geduwt. Dus ook dot keer weer. Was zijn eerste vraag 'Wat roept de naam Jezus bij jou op?' Dus ik had al zoiets van 'Okéé...' Nou goed, ik ben dus totaal niet gelovig, dus ik antwoord dat het ongeloof bij me oproept. Ik heb daar een heel betoog lopen houden over waarom Jezus een verzinsel is van mensen om hun eigen fouten goed te praten en waarom ik geloof dat je je eigen geluk zelf moet maken enzo, terwijl Silke steeds verder uit beeld verdween.
    Enfin, die gasten waren klaar en Silke en ik konden doorlopen. Zitten we een paar weken later in de les Frans en zegt de stagaire ineens tegen me 'Heb ik jou laatst niet op televisie gezien?' Silke schoot al in de lach en ik liep heel leuk rood aan en vroeg 'Ging dat toevallig over Jezus?' Zegt dat mens dat het inderdaad over Jezus en het geloof ging.
    Heel fijn, ik heb Jezus en het geloof totaal af lopen kraken en dat is uitgezonden op de EO (Evangelische Omroep) terwijl mijn haar kut zat en mijn make-up op mijn kin hing.
    Heel fijn, mensen. Heel fijn.

    Oh! En ooit, toen ik nog een heel klein Máriko'tje was. Toen kwam Sesamstraat bij ons op school en toen kwam ik op Sesamstraat.
    -trots-

    En twee keer op de radio en 5 keer in de krant en in een aantal tijdschriften. Al heb ik geen flauw idee in welke.
    -gayhand-


    Arme jij (A)

    Ik liep tijdens Pasen in het dorp komt er op eens een hartstikke gelovige vent naar mij toe en die vraagt aan mij maar gaat pasen over volgens jouw.Ik zet mijn sirieuse gezicht op en andwoord simpel weg Konijntjes.Mijn vriendin die naast mij stond barste in lachen uit want we zijn bijde niet gelovig en die vent keek me egt aan als WTFo.O ben jij gek.En daarna vraagt hij zo aan mij en geloven jullie in de heren jezus ik deed of ik na dacht weer een simpel andwoord Nee.En toen kreeg ik een folder in mijn hand gedrukt en liep hij snel verder(A) Gelukkig werdt dat niet op tv uitgezonden


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Uhm... Volgensmij alleen in de krant x]


    Scream for mercy!

    Uhm even denken hoor, 3 of 4 keer op de lokale limburgse zender (L1)
    1x op hart van Nederland op sbs 6. Was een reportage over een gestoorde gek bij ons in het dorp die lawinepijlen en heel gevaarlijk vuurwerk op zijn zolder had opgeslagen midden in een woonwijk, naast een verwarmingsketel. Maar dus toen ze die wijk filmde kwam ik daar heel blij voorbij fietsen op mijn fiets. Toen ik dat 's avonds zag lachte ik me kapot :')
    2x op Showniews op sbs 6.
    1x op ZDF (welk programma weet ik niet :') )
    2x op ARD. [die Duitse zenders was omdat mijn vader werd geintervieuwd voor zijn werk en de onderscheidingen die hij had ontvangen. En ik als klein monster moest daar bij zijn, want dat was schattig zei men o,O]
    en zowat iedere week voor vijf jaar lang in de regionale krant omdat we altijd artikels schreven met onze sportverening over de wedstrijd enzo.
    Een paar keer in de regionale krant omdat ik een internationale kookwedstrijd had gewonnen.
    En dat was het volgens mij wel.

    @ Mariko, arme jij <3
    @ Lotte, hahah super vet :')


    Wie du mir, so ich dir.

    Haha, iemand - kuch - wilt hier opscheppen. :'D

    Prodigy schreef:
    Haha, iemand - kuch - wilt hier opscheppen. :'D
    Gehehehe wat dacht je van iedereen :Y)


    Wie du mir, so ich dir.