• Ik ben al een keer op Jim geweest,
    Drie keer op Tv -Man bijt hond, VTM nieuws, The Block Oostende-
    Een een stuk of tien keer op de radio.

    En jij? :Y)


    We'll never be as young as we are tonight

    Lang geleden op TV :Y)


    I live for the applause, you will die for it.

    Meerdere keren in beeld bij Popstars.
    Dat was het.


    -

    niks(huil)


    -

    O jawel! O.o
    6x bij het EK Turnen in de RAI in Amsterdam^^ Ik zat achter de plek waar de vlaggen omhoog gingen dus kwam ik steeds in beeld :Y)


    -

    In de krant (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Man bijt hond? Moet je daar blij mee zijn :X


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben een paar keer in de krant geweest. En ik ben bij At Nick geweest. En misschien ben ik in beeld geweest bij TMF Awards 2007 of de halve finale van de X-Factor toen met Sharon Kips en X6 enzo.. x)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik stond al 2 keer in de krant ;D
    en dat is alles :X


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Owhja, en een paar keer in de krant XD
    Dat ik dat allemaal vergeet zeg x]


    -

    Ben miss 1x in beeld geweest op het nieuws toen er een jongen van mijn school is doodgeschoten omdat hij een sneeuwbal tegen een auto had gegooid.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    i am unknown, 1x radio. ;}


    we've only said goodbye with words

    Nou, ik liep een paar maanden terug samen met Silke Arnhem in. En toen was het vet kut weer. Het waaide en het regende enz. Dus mijn haar zat kut en mijn make-up hing ergens onderaan mijn kin.
    Toen stonden daar dus doodleuk twee van die gasten aan het begin van de stad. Eentje met een camera en de andere met een microfoon. En om één of andere reden krijg ik dan áltijd die verfuckte microfoon onder mijn neus geduwt. Dus ook dot keer weer. Was zijn eerste vraag 'Wat roept de naam Jezus bij jou op?' Dus ik had al zoiets van 'Okéé...' Nou goed, ik ben dus totaal niet gelovig, dus ik antwoord dat het ongeloof bij me oproept. Ik heb daar een heel betoog lopen houden over waarom Jezus een verzinsel is van mensen om hun eigen fouten goed te praten en waarom ik geloof dat je je eigen geluk zelf moet maken enzo, terwijl Silke steeds verder uit beeld verdween.
    Enfin, die gasten waren klaar en Silke en ik konden doorlopen. Zitten we een paar weken later in de les Frans en zegt de stagaire ineens tegen me 'Heb ik jou laatst niet op televisie gezien?' Silke schoot al in de lach en ik liep heel leuk rood aan en vroeg 'Ging dat toevallig over Jezus?' Zegt dat mens dat het inderdaad over Jezus en het geloof ging.
    Heel fijn, ik heb Jezus en het geloof totaal af lopen kraken en dat is uitgezonden op de EO (Evangelische Omroep) terwijl mijn haar kut zat en mijn make-up op mijn kin hing.
    Heel fijn, mensen. Heel fijn.

    Oh! En ooit, toen ik nog een heel klein Máriko'tje was. Toen kwam Sesamstraat bij ons op school en toen kwam ik op Sesamstraat.
    -trots-

    En twee keer op de radio en 5 keer in de krant en in een aantal tijdschriften. Al heb ik geen flauw idee in welke.
    -gayhand-


    Bored.

    Cristine schreef:
    Nou, ik liep een paar maanden terug samen met Silke Arnhem in. En toen was het vet kut weer. Het waaide en het regende enz. Dus mijn haar zat kut en mijn make-up hing ergens onderaan mijn kin.
    Toen stonden daar dus doodleuk twee van die gasten aan het begin van de stad. Eentje met een camera en de andere met een microfoon. En om één of andere reden krijg ik dan áltijd die verfuckte microfoon onder mijn neus geduwt. Dus ook dot keer weer. Was zijn eerste vraag 'Wat roept de naam Jezus bij jou op?' Dus ik had al zoiets van 'Okéé...' Nou goed, ik ben dus totaal niet gelovig, dus ik antwoord dat het ongeloof bij me oproept. Ik heb daar een heel betoog lopen houden over waarom Jezus een verzinsel is van mensen om hun eigen fouten goed te praten en waarom ik geloof dat je je eigen geluk zelf moet maken enzo, terwijl Silke steeds verder uit beeld verdween.
    Enfin, die gasten waren klaar en Silke en ik konden doorlopen. Zitten we een paar weken later in de les Frans en zegt de stagaire ineens tegen me 'Heb ik jou laatst niet op televisie gezien?' Silke schoot al in de lach en ik liep heel leuk rood aan en vroeg 'Ging dat toevallig over Jezus?' Zegt dat mens dat het inderdaad over Jezus en het geloof ging.
    Heel fijn, ik heb Jezus en het geloof totaal af lopen kraken en dat is uitgezonden op de EO (Evangelische Omroep) terwijl mijn haar kut zat en mijn make-up op mijn kin hing.
    Heel fijn, mensen. Heel fijn.

    Oh! En ooit, toen ik nog een heel klein Máriko'tje was. Toen kwam Sesamstraat bij ons op school en toen kwam ik op Sesamstraat.
    -trots-

    Nu hb ik medelijden met jou O.o


    -

    paar keer in de krant gestaan en ben op kievit-nieuws geweest (nerd)


    -

    Je kon mij zien bij Valerio duikt onder. als hij in een wolvenpak loopt. ik kijk heel boos ..
    en k vind t nogsteeds kud


    The economy is suffering, let it DIE!