• Zoals jullie wrsch al wisten, of nog niet dan weet je het nu, was de officiële site van TH offline gehaald om hem te vernieuwen en dus maandag 1 juni, gaan ze de vernieuwde site online zetten met allemaal nieuwe ehm.. nieuwtjes rondom TH enzo..


    Es gibt großartige Neuigkeiten für DICH: Tokio Hotel’s brandneue Homepage wird kommenden Montag online gehen! Dabei kannst Du Dir im Hintergrund der neuen Page bereits einen ersten Eindruck vom coolen, neuen Tokio Hotel Homepage Artwork verschaffen.... zumindest dort wo Wolken und Nebel ein paar Lücken für Dich gelassen haben.

    Natürlich warten in unserer Newssection viele Neuigkeiten rund um Tokio Hotel auf Dich! Eine Frage, die alle seit geraumer Zeit keine Ruhe lässt ist sicherlich: Wann erscheint endlich die neue Single und das neue Album von Tokio Hotel?! Hierauf haben wir natürlich eine Antwort und werden diese auch bald bekannt geben. Checkt also die neue Homepage regelmäßig um alle News zuerst zu erfahren.

    Die TH Homepage geht diesen Montag, 1. Juni online und wir starten anfangs mit zwei Ländervarianten. Alle weiteren Länder folgend Schritt für Schritt und in Kürze kannst Du dann wieder das gewohnt internationale Tokio Hotel Netzwerk genießen! Zusätzlich wird es nach und nach neue, spannende Kategorien geben wie auch zusätzliche Funktionen


    oh; en de officiële website is dus nog altijd deze maar dus nog even wachten tot maandag ofzo ^^


    Edit: hij staat online! Wat vinden jullie ervan?
    edit 2: Hij is weer offline :'D

    Edit3: Hij is weer online^^ dusss wat vinden jullie er van? Plaats hier je mening (:

    Ik kan 'm niet zien? Mijn opa heeft een veroudere versie van Internet Exploder, thuis heb ik Vista, dan kijk ik wel.


    -

    kvind em Cool Ö


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ah, ja, hij is niet spectaculair, maar het is maar een site he. En ik veronderstel dat wanneer het nieuwe album er is, ze weer enkele aanpassingen zullen maken. Maar dat dit nu gewoon zo een 'tussen-site' is, om de periode naar het album te overbruggen en dat ze deze nieuwe site mss sneller kunnen aanpassen ofzo? I dunno..

    Vind hem niets Oo'


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik vind hem niet geweldig, en er is ook weer geen Nederlandse versie >.<


    I am an idiot, I move.

    LALALALALA schreef:
    (...)Ik bedoel het niet lullig ofzo, maar iedereen hier [niet alleen jij] doet alsof ze de band heel goed kennen en weten dat th het zelf anders zou doen.
    Mensen: Je kent ze niet, je hebt geen idee wat voor personen ze in het echt zijn, dus stop alsjeblieft met te doen alsof de jongens niks over de site mochten zeggen want jij was er echt niet bij toen die site werd gemaakt en je hebt geen idee of th het mooi vind of niet.
    En over dat er Amerikaanse gebouwen staan en fans zich verraden voelen: Sorry, maar stel je alsjeblieft niet zo aan. Je voelt je toch niet verraden om een stelletje gebouwen op de achtergrond. Bovendien denk ik dat de Eiffeltoren er daar niet echt in had gepast;).
    Zo heel verhaalx]. Maargoed, ik wil geen mensen beledigen ofzo. Ik wilde dit gewoon even kwijt:Y).


    Ik stel me niet aan, ik zeg gewoon hoe ik erover denk.

    Ik weet dat je niemand wou beledigen, maar ik wou dit ook gewoon even kwijt XD

    DarkPrinces


    Quin induco in Abysuss, quam servo in Caelum!

    Zijn ze daar al die maanden serieus mee bezig geweest?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik vind hem wel cool :Y)

    De achtergrond is een voorproefje van het nieuwe album. Door de wolken en nevel heen zie je gebouwen. Misschien een nieuwe lay-out van het album. Of het heeft met de titel te maken. Aghja, wat ik wel weet is dat ik hem niet lelijk vind, als de achtergrond later verandert is hij leuker misschien^^ Want het menu and stuff nu vind ik wel vet :'D


    -

    Selfdestruct schreef:
    De achtergrond is een voorproefje van het nieuwe album. Door de wolken en nevel heen zie je gebouwen. Misschien een nieuwe lay-out van het album. Of het heeft met de titel te maken. Aghja, wat ik wel weet is dat ik hem niet lelijk vind, als de achtergrond later verandert is hij leuker misschien^^ Want het menu and stuff nu vind ik wel vet :'D
    Straks gaat het album twilight heten doordat t schemerig enzo is. o.o En dr zou ook een liedje van th in de nieuwe twilight-film komen.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Zo geweldig vind ik hem niet, :X

    Hij is wel cool, maar er staat eigenlijk nog niet zo veel op..

    x

    'k vind het in 1 woord: LELIJK.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik vind hem echt niet zo geweldig als ik had verwacht. Eerst moest ik al een nieuw iets downloaden zodat ik hem kon zien, gingen mijn verwachtingen nog hoger, kreeg ik hem uiteindelijk toch te zien... En echt mijn eerste reactie was van, oke? o_O


    Tanya is de beste.

    Ik zit nu even de nieuwe versie van Internet Explorer te downloaden.
    Maar damn, ik ben bang geworden door de negatieve reacties. 8D


    ok