• Zoals jullie wrsch al wisten, of nog niet dan weet je het nu, was de officiële site van TH offline gehaald om hem te vernieuwen en dus maandag 1 juni, gaan ze de vernieuwde site online zetten met allemaal nieuwe ehm.. nieuwtjes rondom TH enzo..


    Es gibt großartige Neuigkeiten für DICH: Tokio Hotel’s brandneue Homepage wird kommenden Montag online gehen! Dabei kannst Du Dir im Hintergrund der neuen Page bereits einen ersten Eindruck vom coolen, neuen Tokio Hotel Homepage Artwork verschaffen.... zumindest dort wo Wolken und Nebel ein paar Lücken für Dich gelassen haben.

    Natürlich warten in unserer Newssection viele Neuigkeiten rund um Tokio Hotel auf Dich! Eine Frage, die alle seit geraumer Zeit keine Ruhe lässt ist sicherlich: Wann erscheint endlich die neue Single und das neue Album von Tokio Hotel?! Hierauf haben wir natürlich eine Antwort und werden diese auch bald bekannt geben. Checkt also die neue Homepage regelmäßig um alle News zuerst zu erfahren.

    Die TH Homepage geht diesen Montag, 1. Juni online und wir starten anfangs mit zwei Ländervarianten. Alle weiteren Länder folgend Schritt für Schritt und in Kürze kannst Du dann wieder das gewohnt internationale Tokio Hotel Netzwerk genießen! Zusätzlich wird es nach und nach neue, spannende Kategorien geben wie auch zusätzliche Funktionen


    oh; en de officiële website is dus nog altijd deze maar dus nog even wachten tot maandag ofzo ^^


    Edit: hij staat online! Wat vinden jullie ervan?
    edit 2: Hij is weer offline :'D

    Edit3: Hij is weer online^^ dusss wat vinden jullie er van? Plaats hier je mening (:

    Ik begin zelfs te denken dat sommige mensen de site leuker vinden dan TH zelf:8


    rules don't stop me

    Jools schreef:
    Ik begin zelfs te denken dat sommige mensen de site leuker vinden dan TH zelf:8

    Ik vind van wel :X


    I recycle my thoughts.

    Beva schreef:
    (...)
    Ja maar dat gaat niet omdat dit topic voor 99,9% volstaat met dat hypere gedrag.
    (die 00,1% gaan over mijn zeikberichten) (krul)

    Zelf mensen die normaal niet een hyperactief zijn rond TH worden hier hyper van! Echt gewoon niet normaal!
    En jou zeikberichtjes vallen dan wel een beetje op, maar eigenlijk zijn ze gewoon terecht:Y)


    -

    Selfdestruct schreef:
    (...)
    Zelf mensen die normaal niet een hyperactief zijn rond TH worden hier hyper van! Echt gewoon niet normaal!
    En jou zeikberichtjes vallen dan wel een beetje op, maar eigenlijk zijn ze gewoon terecht:Y)

    Maar ik ben normaal niet hyperactief rond TH maar wel fan en zelfs ík ben niet hyper maar gewoon verveeld door die site : D


    I recycle my thoughts.

    Beva schreef:
    (...)
    Maar ik ben normaal niet hyperactief rond TH maar wel fan en zelfs ík ben niet hyper maar gewoon verveeld door die site : D

    En ik word dus hyper van al die hyper mensjes hier, ik hb gwn 1/4 deel van de homepage gezien en toen flipje ik XD


    -

    Selfdestruct schreef:
    (...)
    En ik word dus hyper van al die hyper mensjes hier, ik hb gwn 1/4 deel van de homepage gezien en toen flipje ik XD
    ik heb ng helemaal niets gezien xD *is meer hyper XD*


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Dit wist je toch vooraf, dat alles overbelast ging geraken. =='
    Ze mochten er wel een keertje voorbereidingen maken, like, dit had voorkomen kunnen worden.

    Seel schreef:
    (...)ik heb ng helemaal niets gezien xD *is meer hyper XD*

    Weetje wat er te zien was? Een zwarte achtergrond met een soort tijdbalk met daar in, home and stuf, that's it XD De linken werkte niet eens :P


    -

    Meadow schreef:
    @UseSomebody: Ik heb medelijden met TH als het over de fans gaat (ookal ben ik zelf een fan, maar ik bedoel de té hypere fans :Y))

    haha same here ^^

    Weet iemand hoe het komt dak niks kan zien?!


    I need you like a heart needs a beat

    Prodigy schreef:
    Dit wist je toch vooraf, dat alles overbelast ging geraken. =='
    Ze mochten er wel een keertje voorbereidingen maken, like, dit had voorkomen kunnen worden.

    Ahaha ja, maar ze zijn niet zo handig daar x]
    En @ beatcontroll:
    De site was een béétje te druk..

    Die oenen moesten het gewoon niet aankondigen maar het gewoon een keer online pleuren.

    @ Cherished Je hebt gelijk met het zo aan te kondigen vraagt ge gewoon voor overbelasting.
    ik heb juist in een clan op Netlog gekeken en een meisje heeft een email gekregen van het webteam en er stond in.Dat ze een server probleem hebben met de overbelasting ofzoiets en dat ze snel mogelijk het gaan proberen op te lossen.


    I need you like a heart needs a beat

    Ik denk dat ik zojuist de achtergrond heb gezien.Het zijn van die typisch, hoge, Amerikaanse gebouwen.Als dat echt zo is, srry maar dan voel ikme een beetje verraden. Ik vind dat ze dan openlijk voor Amerika kiezen en Europa gewoon vergeten.

    Dat is gewoon mijn mening

    DarkPrinces


    Quin induco in Abysuss, quam servo in Caelum!

    xDarkPrinces schreef:
    Ik denk dat ik zojuist de achtergrond heb gezien.Het zijn van die typisch, hoge, Amerikaanse gebouwen.Als dat echt zo is, srry maar dan voel ikme een beetje verraden. Ik vind dat ze dan openlijk voor Amerika kiezen en Europa gewoon vergeten.

    Dat is gewoon mijn mening

    DarkPrinces
    Ik heb zojuist ook een heel klein stukje zien want voor de rest was het wit met error op.heb je ook zo een grijs blauw achtige achtergrond gezien?


    I need you like a heart needs a beat

    BeatControll schreef:
    (...)Ik heb zojuist ook een heel klein stukje zien want voor de rest was het wit met error op.heb je ook zo een grijs blauw achtige achtergrond gezien?


    Ja,maar ik had het hele scherm met van die gebouwen dus, maar alleen het gedeelte waar "home" enzomoet staan was zwart.

    DarkPrinces


    Quin induco in Abysuss, quam servo in Caelum!