• Jaja, ik heb daarjuist mijn hele huid verzorgt. Ofja, gezicht, handen en voetn. Ik was aan het leren en had toch niets te doen en ik verveelde me :Y) Dus heb ik mijn gezicht gestoomd en dan een maskertje opgelegd. Mijn handen en voeten geweekt en met crème ingewreven en dan een laagje nagellak op mijn nageltjes gelegd :') En ik voel me hééél erg goed nu. Lekker fris zo >< En alles is lekker zacht. Like, ik weet niet waarom, maar ik doe dat echt graag. Jezelf zo eens verwennen met crèmpjes en weet ik veel wat nog allemaal. Jullie niet?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dat is Fun n.n

    xNEE schreef:
    Dat is Fun n.n

    Met vriendinnen is dat ook leuk :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    nee, ik kan tegen de meeste dingen niet><


    Time to tip the scales!

    xNEE schreef:
    Dat is Fun n.n


    en af en toe ook gewoon lekker ;]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    En nu weer aan je huiswerk jij!
    (A)
    Meiden >.<


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Oh jawel :'D


    -

    Ik vind dat soms leuk :') Maar bij nagels is het altijd moeilijk om uit te zoeken welke kleur ik deze keer weer ga gebruiken xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ja, heerlijk. :Y)


    A. ikmisje.

    ik vind het zalig ! alleen, meestal heb ik geen geld voor maskertjes & ik ben niet handig genoeg voor er zelf eentje te maken :)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ja dat is echt zalig <3
    Dan voel ik me altijd helemaal opgepoetst


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    Jhaa !(A)

    Ja, alhoewel ik het niet vaak doe.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    xGOSSIP schreef:
    ik vind het zalig ! alleen, meestal heb ik geen geld voor maskertjes & ik ben niet handig genoeg voor er zelf eentje te maken :)
    een maskertje is niet zo duur hoor (cat)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ja, met vriendinnen is dat vooral leuk! (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik ben daar niet zo van (A)


    -