• Wij hebben voor biologie een hele aardige vrouw, die meer vriendin is dan lerares. Dat is allemaal heel leuk, maar de school moet bezuinigen en alle nieuwe leraren die een jaar-contract hebben worden de laan uit gestuurd. We hebben voor wiskunde ook een redelijk nieuwe, en dat is echt een ***. Hij kan geen les geven en hij schrijf de antwoorden gewoon op het bord. Waarom sturen ze hém niet weg, er zijn al heel veel klachten over hem geweest, het zelfde bij een andere leraar. Maar die werkt al langer op deze school. Iedereen heeft een hekel aan die vent, hij heeft ook al veel klachten gehad. Het zou de school een stuk verbeteren om de leraren waar ze veel klachten over krijgen de laan uit te sturen en de leraren die wél aardig zijn en wél goed lesgeven hier te houden, of ligt dat aan mij?

Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

Ja maar dat is altijd wel zo. Dan vinden ze die juf die jij heel aardig vindt weer een 'slechter' iemand omdat die nieuw is en omdat die meer met de klas optrekt, waar juist niets mis mee is.
    Ik vind het ook altijd zo kut.
    Wij hadden vanaf Augustus (begin groep 8) een meester en wij hadden al-tijd ruzie met hem. Dus in Januari is hij niet meer aan ons les gaan geven. Maar alleen aan de kleuters [/waar helaas mijn zusje in zit] wat hij evengoed al deed.

-