• Ja ja I know dat veel deze dude niet mogen. Maar vorige sierde zijn rare, volgens mij behoorlijke neppe, glimlach ons dorp op een stuk of 20 posters. Zit ik gister in de bus zijn ze ineens allemaal weg. Is dat alleen bij ons zo? Of is dat overal in Nederland?


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb ze niet gezien.
    ik zou er voor de grap wel 1 willen om eerlijk te zijn :x
    -nee heb niks tegen buitenlanders-


    The economy is suffering, let it DIE!

    Daar let ik niet echt op.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik heb niks gezien, maar ik weet eigenlijk ook niet of ze ze wel in Limburg zullen ophangen n.n

    LotteLampje schreef:
    Ik heb ze niet gezien.
    ik zou er voor de grap wel 1 willen om eerlijk te zijn :x
    -nee heb niks tegen buitenlanders-
    Ik moet zeggen, hij zag er niet zo verschrikkelijk uit als normaal, en de fret op zijn hoofd leek ook al wat meer in leven. Ghehe ja ik wil er ook een. Want stiekem vind ik hem toch wel stoer, besides zijn loze praatjes.


    Wie du mir, so ich dir.

    xNEE schreef:
    Ik heb niks gezien, maar ik weet eigenlijk ook niet of ze ze wel in Limburg zullen ophangen n.n
    Tuurlijkwel hij komt toch uit Venlo. Ik woon in de buurt van Venlo, en daar hingen ze wel :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Who's that? _O_

    haha een vriendin vertelde me dat daarvan een kennis ze op plakte xD


    Its Now or Never. <3

    ik heb ze bij mij nog niet gezien, maar ik ben ook nog niet buiten geweest vandaag dus daar kan het ook aanliggen x'D


    -

    KirstenSnaps schreef:
    (...)Tuurlijkwel hij komt toch uit Venlo. Ik woon in de buurt van Venlo, en daar hingen ze wel :Y)

    Oeh dan moet ik eens goed gaan opletten x.x

    Ik ga ze zoeken en als behang gebruiken _O_


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    xNEE schreef:
    Ik heb niks gezien, maar ik weet eigenlijk ook niet of ze ze wel in Limburg zullen ophangen n.n

    ze hanger er hier in Roermond een.
    maar ik weet neit of hij weg is want het is voor de parlemants verkiezingen. Volgens mij hangt hij er noch.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    KirstenSnaps schreef:
    (...)Tuurlijkwel hij komt toch uit Venlo. Ik woon in de buurt van Venlo, en daar hingen ze wel :Y)

    Mijn oma en de rest van mijn familie woont daar ook vlakbij n_n Spreek jij ook limburgs? o.o
    Volgens mij heb ik er wel 1 gezien. Maar verder geen aandacht aan besteed.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Hmm. Zouden ze ook bij mij moeten doen. Elke keer als ik die posters zie heb ik de grootste moeite om mijn dwang om er snorren op te tekenen te onderdrukken. :Y)


    I clicked my heels and wished for you.

    I dunno, ik heb het niet gezien fso XD


    I build a house for your bones!

    Geen idee, volgensmij heb ik er wel een gezien maar weet het niet zeker.