• x_x echt waar.
    want er komt altijd drama bij mij.

    ik zat dus in een team met 3 van mijn vriendinnen,3 jongens uit mijn klas en nog een meisje. en nou laten we beginnen :

    Wij hadden dus al 4 wedstrijdengehad. 2 gewonnen en 2 verloren. maar goed toen hadden we dus voetbal en het eerste potje wonnen we ook. ik was wissel dus ik keek vanaf de kant mee. en Sascha* die deed dus echt helemaal niks. en ik werd daar best we shaggerijnig van want ze had ook alle ballen bij vollybal laten gaan. en mijn vriendinnen dachten hetzelfde. en toen waren wij dus in de pauze aan het praten over dat ze wel meer haar best mocht doen enzo en toen zat ze achter het hek en dat hadden we niet gezien. dus wij best wel schamen en hopen dat ze het niet gehoord had. en toen hebben we het Jim**,een van die jongens verteld die ons triest begon te noemen en al die shit. en eerst was zijn vriend het met hem eens maar later was ie volgens mij het meer met ons eens want ik en 2 van die 3 meisjes zijn ook niet goed in gym maar ons bestdoen we wel,en dat doet zij niet aangezien ze iets van 4 ballen aangepaset[?schrijfjedatzo?] kreeg en ook heel veel kansen had gehad bij volleybal die ze allemaal liet gaan x_x. en later hadden we nog 2 x voetbal,deed ze mee maar hetzelfde als eerst. En toen moesten we naar het laatste onderdeel : Handbal. maar Sascha was er niet dus hebben we haad 2 x laten omroepen. en toen was ze er nog steeds niet,dus hebben we de wedstrijd maar gespeeld. en later hebben we haar nog 2 x omlaten roepen en zijn ik en Kristel haar gaan zoeken,nergens te vinden. en toen zei een vriendin van haar dat ze weg was. dus wij melden bij de gymleraar. komt ze er net aan ''ja ik heb jullie overal gezocht x_x'' ze was niet eens bij de handbalvelden geweest! en toen moest ze janken x_x omdat wij allemaal volgens haar commentaar op haar hadden. dat deden de jongens alleen x_x en dat doen jongens altijd met gym. dus wij shaggerijnig=3 en toen hadden we eigenlijk de laatste wedstrijd maar toen ging het onweren en moesten we naar huis.

    Einde =3

    ben ik nou de enige ide altijd van die drama dingen meemaakt fzo ?

    en what do you think about het hele gedoe en ja ik weet dat ik en mijn vriendinnen best wel fout zaten x_x dus.

    *namen veranderd voor privacy


    We can only learn to love by loving.

    Dat gebeurt bij ons always.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Loesje quote:
    'Soms denk ik dat de sportdag alleen verzonnen is om de leraren te vermaken.'


    I clicked my heels and wished for you.