• Als Taylor dronken na een feestje in een straat een oude vrouw tegenkomt, vertelt zij hem dat hij deze nacht getroffen zal worden. Hij haast zich naar huis en eenmaal in slaap droomt hij dat hij een normale jongen was, die net als iedereen naar school gaat en een doodnormaal leven leidt. Hij schrikt wakker en voelt zich gelukkig, gelukkig omdat het maar een droom was. Maar als hij enkele uren later weer wakker wordt merkt hij dat zijn bekendheid écht weg is. Meer zelfs; hij is nooit beroemd gewéést. Alleen hij zelf weet wat er vroeger gebeurd is: de film, de meisjes, het geld,… Maar zal het hem lukken zijn oude ‘status’ terug te bereiken zonder dat ze hem geschift verklaren als hij blijft beweren ooit wereldberoemd te zijn geweest? Taylor moet op zoek naar de oude dame want zij alleen weet de spreuk om terug naar vroeger te keren..

    Reverse this curse |Taylor Lautner|


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Lezen mensen (baby)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Whoho, Vaag, Maat Als hij over Taylor launter gaat wil ik hem wel even voor je lezen (A)


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Lautner liefde!
    Ik lees hem wel even:9~


    rules don't stop me

    Oke,ik ken die gast niet. Maar die serie ziet er gewoon helemaal geweldig uit :'D