• Jaa Jaa Kinder's

    vanacht komt er een storm over nl heen
    mijn ramen vliegen er nu al bijna uit zo krachtig is de wind.
    er komt Regen nee niet een beetje HeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelVeeeeeel Regen
    Onweer*Bij wie mag ik Schuilen*
    en van die iritante hagelsteentjes!
    Dus ik zit vanacht recht op in me bed ik kan dan niet slaapen.


    Het heeft vannacht in het westen, midden, en noord oosten geonweert.
    Kijk maar na: http://buienradar.nl



    En in het zuiden ook over een paar uurtjes
    (puh)


    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Linkje)


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Kom maar bij mij :Y)

    Ik woon in een landhuis, trek mar bij mij in. Kunnen we verstoppertje spelein dat grote huis. :]


    we've only said goodbye with words

    xRingFrei schreef:
    Kom maar bij mij :Y)



    Joepie ben jij ook bang voor onweer dan gaan we samen of onder het bed zitten of in kast of onder de deken met mijn laptop en dan gaan we Quizlet overheersen?:Y)


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Toch niet in Limburg he o_o


    I live for the applause, you will die for it.

    Heerlijk :Y)
    Ja srry maar ik hou van onweer.
    En strom.
    Want dan heb ik een rede om wakker te zijn en ik vind het mooi om te zien.
    (en om er zelf bij te staan x])


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Berfyne schreef:
    Ik woon in een landhuis, trek mar bij mij in. Kunnen we verstoppertje spelein dat grote huis. :]



    Jaaa verstoppertje!!!


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Onweer, hagel??? Nooooohhhh.. Ik ben bang van onweer >.<


    Nvt

    Georgfucker schreef:
    (...)


    Joepie ben jij ook bang voor onweer dan gaan we samen of onder het bed zitten of in kast of onder de deken met mijn laptop en dan gaan we Quizlet overheersen?:Y)


    Jep ben er een beetje bang voor en we gaan met een groot deken q overheersen (A)

    Carnage schreef:
    Toch niet in Limburg he o_o

    weetniet momenteel zie ik niets raars aan de lucht(woont ook in limburg(nerd))
    gelukkig wordt het tenminste niet zo benauwd xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik hou van slechtweer. (: Beetje in de regen staren, mooi muziekje op.
    (krul)


    Mew <3

    Carnage schreef:
    Toch niet in Limburg he o_o



    Het komt over heel nederland zijden ze op de radio en tv


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Bij ons waait het sinds 2 minnuten ook loeihard, het gaat waaien tot 100 km/uur O.o in de verte zie ik al donder, grote kans dat onze tuinstoelen wegvliegen.
    Ghehe, straks wordt het zo erg dat we naar mijn school 5 minuten verderop worden geëvacueerd O.o Dat vind ik dan niet leuk :X
    En er is kans op wateroverlas en ik woon naast een meer x_x


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    onweer is vet koewl, vooral die bliksemvormpjes. 8)


    we've only said goodbye with words

    Limburg for the win! : D Ik hoop maar dat het gaat stormen, maar in Maastricht is de lucht helder...


    You move me ......... Kurt

    ik woon op de Veluwe dus het kan hier nie overstromen omdat de Veluwe hoger licht dan de rest van Nederland :Y)