• 2 Vriendinnen van me dachten vandaag grappig te zijn en me tillend door de gangen heen te slepen. Op zich was het wel grappig totdat de een me bij de benen pakte de andere bij de armen en me dus serieus over de grond sleepte. Ik zei al dat ze moesten kappen maar ze vonden het wel grappig, dus nu heb ik 3 zeer pijnlijke schaafwonden op mijn rug. Ze hebben me op school nog onder de douche gezet omdat ze bang waren dat het ging ontsteken, serieus zoveel pijn heb ik nog nooit gehad. En nu vraag ik me dus af hoe ik moet slapen, op mijn buik waarschijnlijk maar dat gaat dus niet.

    --' Ik haat mijn vriendinnen even.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)Gheheh ben je nu sarcastisch bezig of niet?

    Ja ik ben sarcastisch bezig.
    Ik ga toch ook niet een topic openen over dat ik me arm heb verbrand voor de 1000ste keer. Of over hoe mijn rug pijn doet, door die examenstoeltjes. Shit happens.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Sterkte. (flower)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    LotteLampje schreef:
    (...)
    Ja ik ben sarcastisch bezig.
    Ik ga toch ook niet een topic openen over dat ik me arm heb verbrand voor de 1000ste keer. Of over hoe mijn rug pijn doet, door die examenstoeltjes. Shit happens.
    Ghehe nee daar zit wat in. Maarja het forum is het forum daar plaatsen alles wat ze willen plaatsen :').
    Ik mag jou gevoel voor humor wel:X


    Wie du mir, so ich dir.

    LotteLampje schreef:
    (...)
    Ja ik ben sarcastisch bezig.
    Ik ga toch ook niet een topic openen over dat ik me arm heb verbrand voor de 1000ste keer. Of over hoe mijn rug pijn doet, door die examenstoeltjes. Shit happens.

    Ik vind het nog best een goede. 8D
    -heeft nog steeds de rugmergtering-


    blame the bully.

    ;L
    Dat is ....
    Je kan beter maar op je buik slapen


    Music Is My Firts Love And It Will Be My Last

    Ik zou je vriendinnen even voor jou over de grond slepen. :Y)


    Some people make the world special just by being in it