• Hoe krijg je je vader zo ver dat die toch op vakantie naar Miami, Florida wilt? (A)

    Ik heb mijn mama al zover maar mijn papa doet steeds moeilijk --'

    - het zou te duur zijn (andere reizen naar Spanje is bijna net zo duur)
    - hij vind het te ver (terwijl het daar hartstikke cool is)

    echt alles wat ik probeer lijkt niet te helpen --'
    ik laat hem elke dag die reissites zien met een reis naar Miami maar elke keer is het weer de prijs of te ver *zucht*

    Help! (A)


    dream, dare, fly!

    Undiscovered schreef:
    (...)xSkitt en Marshmellow en gossipxgirl hebben ook een koffer mee op kamp. Als we jou in stukjes hakken moet hel lukken;]

    Ja het is talenkamp, maar dat lijkt me het leukste talenkamp ever! Disneyworld, universal studios, miami, in een limousine door florida rijden enzo..
    Op een voorwaarde maar; heel de tijd engels spreken.^^



    oeehhh deed mijn schoowl maar zowiets --'
    k mag als ik 18 ben stage lopen in het buitenland en dat ben ik in november dus dan weet ik het wel (A)

    anyways alvast heeeeeul veeel plezier daar! ^^


    dream, dare, fly!

    Paralyze schreef:
    Jullie hebben echt supergeluk allemaal, ik ben nooit Europa uit geweest, ja misschien Turkije.

    Dat moet dan maar als je minder geld hebt hé.


    ik ben ook nog nooit echt ver geweest... alleen Belgie en een dagje Duitsland meer ook niet, dit is de eerste keer dat ver weg ga (:


    dream, dare, fly!

    zeg dat je er vakantiewerk voor zult doen ^^

    xx


    everybody needs a song.

    ANNExROCKT schreef:
    (...)


    oeehhh deed mijn schoowl maar zowiets --'
    k mag als ik 18 ben stage lopen in het buitenland en dat ben ik in november dus dan weet ik het wel (A)

    anyways alvast heeeeeul veeel plezier daar! ^^
    Ghaha het is niet met schoool. het is met Clip fsoiets... Een organisatie voor talenkampen.


    Get outta my head!