• is echt geniaal ^^
    Ze is gewoon, ondanks dat ze beroemd is, helemaal zichzelf gebleven. Ze post foto's op haar blog waar ze huilend opstaat of waar ze net wakker is, ze geeft een optreden in een trainigsbroek of op haar blote voeten en komt na het concert altijd nog even met de fans praten.
    Ik heb daar echt respect voor. :)

    Ze blijft geweldig :')
    Ik heb haar vrijdag nog gezien. Ze moest huilen en toen hebben we zeker een minuut staan knuffelen, haha. ^^

    ik vind haar schattig :3


    It's not the same without you.

    Ik heb haar vrijdag hier nog live gezien bij Because I'm A Girl x'D
    Ze was echt goed en heel leuk :')
    Ik had 2 kaartjes gewonnen en de moeder van een vriendin van mij had een hele doos vol met kaartjes daarvan! Was echt top!


    bla bla bla

    Ubetinget schreef:
    Ze blijft geweldig :')
    Ik heb haar vrijdag nog gezien. Ze moest huilen en toen hebben we zeker een minuut staan knuffelen, haha. ^^


    Wat leuuk :'D


    bla bla bla

    RwaydaROCK schreef:
    Ik heb haar vrijdag hier nog live gezien bij Because I'm A Girl x'D
    Ze was echt goed en heel leuk :')
    Ik had 2 kaartjes gewonnen en de moeder van een vriendin van mij had een hele doos vol met kaartjes daarvan! Was echt top!

    Leuk :'D
    ik heb je niet gezien, haha. ;p

    Ken haar niet (:'

    Jaa ik heb er ook respect voor


    R.I.P. Michael Jackson ,, King Of Pop !!

    (flower)

    Dat wist ik helemaal niet. :P Terwijl ik zwáár verslaafd ben aan haar nummer Just Hold Me! :'D


    Scream for mercy!

    Ik ken haar niet. ôo


    None but ourselves can free our minds.

    Enchant schreef:
    Dat wist ik helemaal niet. :P Terwijl ik zwáár verslaafd ben aan haar nummer Just Hold Me! :'D

    Nah, zulke dingen weet ik ook niet van artiesten waarbij ik aan een nummer verslaafd ben. :')

    Ik ken alleen het liedje Just hold me..


    Je moet worden wie je bent.

    Ze is idd geweldig : )


    I'd rather go naked than wear fur.