• Oke ik zit er dus echt heel erg mee en ik moet het gewoon even kwijt.
    Ik heb een soortvan exvriendje, maar we zijn nogsteeds gek op elkaar. Hij heeft vanalles geflikt, hij is met andere gegaan in bezopen buien en heeft me dus 2x gedumpt voor hetzelfde meisje, maar hij kwam dus gewoon weer terug. Ik had zondag nacht onwijze ruzie met hem en toen gingen we het bij praten en toen had ik hem gezegt dat het me slimmer leek dat we uit elkaar gingen, omdat ik hem geen laatste kansen kon blijven geven. Maar er was ook een andere jongen, hij vind mij ook leuk entoen mijn exvriendje het uitgemaakt had was die andere jongen er echt voor me, toen hebben we dus gezoent en begon ik hem dus ook leuk te vinden. Maar ik ben echt een heilig boontje en hij heeft alle drugs al uitgeprobeert, was ontmaagd op zn 12e en blablaat. Maar toch wou ik voor hem gaan. Maar gister was mijn exvriendje er dus entoen hadden we wéér gezoent, het voelde zo fijn en volgens mij lag hij te huilen toen we gingen knuffelen. Ik zei het tegen een goede vriend van mij en hij kent mijn exvriendje door en door, en hij zei "Misschien is hij er wel achter dat hij écht om je geeft en is hij gewoon verandert", maar ik wil dus echt graag weer voor mijn ex gaan i guess.. Maar ik weet het gewoon niet, het is kei verwarrend en ik wil gewoon echt niet van 2 walletjes eten :/..
    Iemand een idee watk kan doen?


    I don't need words to feel those lips.

    voor diegene gaan waar je echt gevoelens voor hebt. En als je twijfelt, niets doen, en ze beide met rust laten.

    Precies.
    Het is ook wel lullig als je ze allebei hoop geeft.
    Maar besef wel wat die ex van je allemaal al gedaan heeft.
    En wat is er mis met iemand die alles zo'n beetje al uitgeprobeerd heeft.. Uit de context haal ik dat hij drugs heeft uitgeprobeerd, nu dus niet meer ?
    Dan is het toch geen probleem.. en blijkbaar vind je die dude leuk


    ×Bury all your secrets in my skin×