• Ja mensen,dit word lekker de derde dag voor mij dat ik zonder avond eten zit. Mijn mama maakt al 3 dagen na elkaar het zelfde avond eten klaar. En dat is juist iets dat ik niet lust en dus ook niet eet. die vuile vieze patatten(aardappelen) dat naar geen klote smaken. Dus word het lekker mijn 3'e dag zonder avond eten,doordat er niets anders in huis is om te eten -_-' En dan verschieten ze hiervan dat ik koppig en pist ben ö! En naar de pizzeria bellen voor een pizza,kan ik dus niet. Want in dit kut dorp is er geen -_-' Waarom maakt mijn moeder dat toch klaar terwijl ze weet dat ik dat niet lust -_-' Mijn papa lust dat ook niet,maar die eet dat gewoon omdat die niet zo koppig is als mij :'D

    OMG
    lust jij geen patat !*SCHOCK*


    ' niks is wat het zijn moet '

    Ik heb vandaag geen eten -_0

    Xx


    My friends are my estate.

    Ik zou zeggen:

    DOE BOODSCHAPPEN! ;).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    dan maak je gwn stiekem een eitje ofzo(cat)
    of broodje ofzo:P
    gwn heel stiekem doen als je ouders ff weg zijn ofzo:P of snachts:P doe ik ook wel eens, als ik honger heb maak ik snachts wat klaar(A)


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Damian schreef:
    Ik zou zeggen:

    DOE BOODSCHAPPEN! ;).

    maar vandaag is alles toch dicht ?? >< behalve je raad het al... snackbar ..


    A Noble was Born in Chaos

    kom je bij mij eten ? =3


    We can only learn to love by loving.

    Heavenly schreef:
    OMG
    lust jij geen patat !*SCHOCK*

    Patatten betekent bij ons niet zoals patat bij jullie. Want daar zeggen wij 'frietten' tegen. Dus jullie zeggen daar waarschijnlijk aardappelen tegen (:

    kimmyENCoRE schreef:
    (...)
    maar vandaag is alles toch dicht ?? >< behalve je raad het al... snackbar ..

    gheheee XD


    ' niks is wat het zijn moet '

    :3 Dan eet je maar lekker iets wat je niet lust.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Patatten betekent bij ons niet zoals patat bij jullie. Want daar zeggen wij 'frietten' tegen. Dus jullie zeggen daar waarschijnlijk aardappelen tegen (:

    Ow.
    ghehe.
    ehm , gaa gwn een broodje voor jezelf maken ofzo;)
    of gaa chips eten.


    ' niks is wat het zijn moet '

    Fighter schreef:
    kom je bij mij eten ? =3

    Ja ö zolang het geen aardappelen zijn (:'

    Heavenly schreef:
    (...)
    Ow.
    ghehe.
    ehm , gaa gwn een broodje voor jezelf maken ofzo;)
    of gaa chips eten.

    Maar er is niets anders in huis zei ik (:'

    Mellifluous schreef:
    :3 Dan eet je maar lekker iets wat je niet lust.

    Dan verhonger ik nog liever Oo

    Patatten rocken! x3
    Nee, maar ik hou wel van patat! Hmmm ^^ Amai, respect voor jou, ik zou het niet kunnen overleven zonder avond eten, toch geen 3 fackin' dagen! O.O'
    Wat de pot bij ons vandaag schaft .. I have no idea! ^^
    [ Even ter informatie, met patat bedoel ik een aardappel! ^^ Maar wij zeggen patatten! ^^]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    jij arm kind, ik kan alleen niet wat van mij naar jou teleporteren want 3x raden wat ik dus vandaaag eet xD


    A Noble was Born in Chaos