• daat wouden mijn ouders doen. dus ik moest er vroeg uit. ik helemaal shaggerijnig dus ben ik gewoon naar buiten gelopen en ben op het gras gaan trappen. en toen leip ik weer terug ''douw getrapt.'' en nu ben ik hier =3

    dus wie gaat vandaag nog wat doen ? x_x ik ga mis. naar de braderie in Delden als er tenminste een stomfiguur mee wil.


    We can only learn to love by loving.

    ik heb dat vroeger op school eens gedaan o_x
    gingen we dan, om 7 uur 's ochtends, lekker op de fiets naar de velden toe. gingen we graven in de grond, in de sloot, gatverdamme. ik vond dat zó vreselijk. 8D vooral omdat ik om 7 uur al op school moest zijn. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xLoveIsDeadx schreef:
    ik heb dat vroeger op school eens gedaan o_x
    gingen we dan, om 7 uur 's ochtends, lekker op de fiets naar de velden toe. gingen we graven in de grond, in de sloot, gatverdamme. ik vond dat zó vreselijk. 8D vooral omdat ik om 7 uur al op school moest zijn. :'D


    whaha poor you. ik heb het nog nooit gedaan beahvle toen ik 6 was ofzeu.. ik blijf altijd in mijn bed pitte


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    (...)

    whaha poor you. ik heb het nog nooit gedaan beahvle toen ik 6 was ofzeu.. ik blijf altijd in mijn bed pitte

    groot gelijk :'D
    het was ook echt geen pretje zo in de kou en in de mist een beetje in een weiland te gaan porren in de grond. ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xLoveIsDeadx schreef:
    (...)
    groot gelijk :'D
    het was ook echt geen pretje zo in de kou en in de mist een beetje in een weiland te gaan porren in de grond. ;p


    ik haat de grond :$ weetje ik heb medelijden met je.. dat je dat ooit moest doen (nerd) ik vind douwtrappen het meest irritante gedoe.


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    (...)

    ik haat de grond :$ weetje ik heb medelijden met je.. dat je dat ooit moest doen (nerd) ik vind douwtrappen het meest irritante gedoe.

    ik ook. :\ ik moet wel héél oud en levenloos worden, wil ik dat ooit weer opnieuw doen. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Douwtrappen ? En dat is ? (:


    A. ikmisje.

    Sunflower schreef:
    Douwtrappen ? En dat is ? (:


    heel vroeg je nest uit om te gaan fietsen met hemelvaart..


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    (...)

    heel vroeg je nest uit om te gaan fietsen met hemelvaart..


    Argh. Dat zou ik niet kunnen. Maar bij on doen ze dat niet.


    A. ikmisje.

    Ik vind het heel moedig van je, dat je dat hebt kunnen doen. Douwtrappen...ik zou het niet kunnen xD


    Live for something or die for nothing