• In je dromen..zul je denken Ja idd
    Hey Q'ers moet ff iets met julliej delen:X
    Gisteren had ik eindelijk mijn skateboard opgehaald.
    Dus ik ging meteen proberen maar ik stond er nog erg lomp opxD Dus die nacht gebeurde er wat wonderbaarlijks, ik droomde dat ik héél érg goed kon skaten nog beter dan ryan sheckler :Pen die droom leek zó fáking real!
    Dus ik was teleurgesteld toen ik wakker werd :(
    Anyway ik wou dus meteen proberen of ik echt zo goed kon skaten als in mijn droom!
    Dus ik s'ochtends vroeg 'hup' meteen op dat skateboard van me En het lukte ook echt véél bétér dan gister! Alleen lang niet zo goed als Ryan heláás(flower)

    Dit wou ik dus even delen vonk wel grappig van mezelfxD!!

    De meeste dromen zijn dus GEEN bedrog(A) xD whahah
    Nou euh..proficiat:Y)
    Ik heb ook nog ergens bij m'n oma een cool skateboard liggen(H) van jaren trg o_O is fucking lang geleden dat ik daar nog op heb gereden xD ik was toen nog zo jong dat ik er gwn nix van bakte xD mmmm zou Tom Kaulitz me les willen geven? xD whhaah
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske schreef:
    De meeste dromen zijn dus GEEN bedrog(A) xD whahah
    Nou euh..proficiat:Y)
    Ik heb ook nog ergens bij m'n oma een cool skateboard liggen(H) van jaren trg o_O is fucking lang geleden dat ik daar nog op heb gereden xD ik was toen nog zo jong dat ik er gwn nix van bakte xD mmmm zou Tom Kaulitz me les willen geven? xD whhaah
    Xx
    haha leuk miss moet Tom even belle of ie bij je langs wilt komen(A)xD

    Skaten is cool.


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Zet je mij op een skateboard, ik val om! Gegarandeerd. ^^

    Als je maar genoeg injezelf gelooft lukt het je veel beter te worden =D En misschien wel beter dan die Ryann ^^

    Wel faqing coowl voor jouuuu :')

    Balen! :/


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.