• Gister was ik het allemaal even zat thuis en toen ben ik dus nogal wegelopen, [/2 straten verderop] ben ik bij een vriend blijven slapen. Kom ik vanochtend weer thuis, en in plaats van blij te zijn dat ik weer terug ben, geven ze me huisarrest! --' En dat betekend ook dat ik niet achter de computer mag zitten, eigenlijk.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Au, lullig. Gelukkig zit je ook niet achter de computer he. Dit is met je gedachten geplaatst. :Y)


    You move me ......... Kurt

    Ze zullen heus wel blij zijn dat je terug bent, maar misschien kun je je ook voorstellen dat ze heel erg ongerust waren? (ik neem aan dat je niks hebt gezegd)


    I clicked my heels and wished for you.

    xBiteMe schreef:
    Ze zullen heus wel blij zijn dat je terug bent, maar misschien kun je je ook voorstellen dat ze heel erg ongerust waren? (ik neem aan dat je niks hebt gezegd)

    Ow ze wisten wel waar ik heen was hoor,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik was het ook een keer helemaal zat thuis [ik was toen 9 jaar] en toen zei ik tegen mijn moeder dat ik ging weglopen als mijn ouders niet ophielden. de volgende dag komt mijn moeder binnen en vraagt ze of ik mijn koffer al gepakt heb en wanneer en waarheen ik weglopen wil ==*


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Luminosity schreef:
    Au, lullig. Gelukkig zit je ook niet achter de computer he. Dit is met je gedachten geplaatst. :Y)

    Zo is dat!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    PoisonIvy schreef:
    (...)
    Ow ze wisten wel waar ik heen was hoor,

    En ze vonden het ook goed?


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik vind het wel logisch dat je gestraft wordt, als je zomaar weggaat.

    Das lullig, ik was ook weg gelopen, en ik kreeg helemaal geen straf.
    Je zit nu toch achter de pc?
    hihi.
    sterkte(f)
    x


    the memory will never die!