• ROTTERDAM - Vier leerlingen van het Libanon Lyceum in Rotterdam mogen een jaar De Efteling niet meer in na het brengen van de Hitler-groet. De jongens waren met de klas op schoolreisje naar het pretpark in Kaatsheuvel.
    Dit meldt Rijnmond.nl

    Bij het maken van een actiefoto bij de attractie Piranha maakten de vier leerlingen bij wijze van grap de Hitlergroet. De leiding van De Efteling vond dat uit den boze en besloot de jongens voor de rest van de dag uit de attracties te weren. Ook kregen ze voor de duur van een jaar een entreeverbod.

    Als straf moeten de scholieren een boek lezen over de Tweede Wereldoorlog.


    Dat zijn jongens bij mij uit de klas, sukkels. x'D

    Lekker droog :P


    Only losers can act the way you do

    xRapunzel schreef:
    5. Hoe gaan ze dat doorvoeren die straf van één jaar lang? Hebben ze mss een foto van die gastjes gemaakt.

    Toevallig heeft iedereen wel een paspoort.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind de het eigenlijk gepast dat de jongens een straf hebben gekregen. Het spijt me, maar zoiets vind ik eigenlijk niet kunnen. Naja, het zijn domme sukkeltjes. Als mijn buurjongetje (2jaar) die groet doet, geleerd van zijn vader als grap, dan straf ik hem meteen. Moest hij dat in school doen, dan denk ik dat de leekrachten zijn ouders raar gaan aankijken. Dus, dat ze iets anders doen, maar de Hitlergroet is like tamelijk erg.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Terecht!
    Ja sorry hoor, de 2e Wereld Oorlog is bij vele een gevoelige snaar, dan ga je toch niet de groet doen van de man die allemaal veroorzaakt heeft?!
    Ik vind dit een goede actie van de Efteling, en dat ze alleen een boek moeten lezen vind ik echt nergens op slaan. Had ze geschorst ofzo. Een boek van 597 paginas is niks! Dat lees ik voor mijn lol, dat ze de jongens met iemand die de Tweede Wereld Oorlog heeft doorgemaakt een dag laten doorbrengen!
    Ik vind dit echt ziek O.o


    -

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Toevallig heeft iedereen wel een paspoort.

    Dan nog. Bij mij weten heb je je paspoort niet nodig om een pretpark in te gaan. En trouwens hebben ze mss die jongens hun gegevens opgeschreven.

    Alsof dat boek lezen zo erg is.
    Smukkeltjes. >-<

    Pff en dan zeggen mensen dat ik me kinderachtig gedraag

    Hahahaha xD
    OMG, als straf een BOEK lezen.
    Ja sorry hoor, maar dat vind ik niet echt een straf, zoiets doe ik voor mijn plezier. Haha xD
    Kijk, het is dat ze het bewust doen, dat is wel lullig.
    Ik ben een keer op de foto gezet, terwijl ik in de bus een paar plaatsen voor me de camera van Isabel probeerde te pakken. Ja... En die viel ook zo uit, mja, bewust doen is niet echt grappig.
    Straks komt er een of andere opa op je afgerend:')
    De jeugd van tegenwoordig dit, de jeugd van tegenwoordig dat xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Rickjuh schreef:
    Goed van de efteling, zulke dingen hard afstraffen!

    Vind ik ook
    zoiets is strafbaar, ook in Duitsland

    Rickjuh schreef:
    Goed van de efteling, zulke dingen hard afstraffen!

    mee eens


    Why don't you break my heart